הכוונה ייעוץ לימודים
פקיד משרדי

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי פקיד משרדי?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי פקיד משרדי

תפקידו של פקיד משרדי הוא ביצוע משימות מגוונות ושונות אשר אינן קשורות למשרד ספיציפי בארגון, ודורשות ידע על מערכות ונהלים משרדיים. התפקיד יכול לכלול שילוב של מענה לטלפונים, הנהלת חשבונות, הקלדה או עיבוד נתונים, הפעלת מכונות משרדיות שונות ותיוק.

משימות נפוצות:

  • הפעלת מכונות משרדיות, כמו מכונות צילום וסורקים, מכונות פקסימיליה, מערכות דואר אלקטרוני, מערכות תקשורת ומחשבים אישיים.
  • מענה לטלפונים, קיום שיחות וקבלת הודעות.
  • שמירה על קשר עם לקוחות, עובדים ואנשים אחרים כדי לתת מענה לשאלות, להפיץ או להסביר מידע, קבלת הזמנות וטיפול בתלונות.

פעילויות נפוצות:

  • אינטראקציה עם מחשבים: שימוש במחשבים ובמערכות מחשב (כולל חומרה ותוכנה) כדי לתכנת, להגדיר פונקציות, להזין נתונים או לעבד מידע.
  • תקשורת עם מנהלים, עמיתים או עובדים: מסירת מידע למנהלים, עמיתים או עובדים הכפופים להם באמצעות הטלפון, בכתב, בדואר אלקטרוני או באופן אישי.
  • קבלת מידע: קבלת מידע ממקורות רלוונטים כמו התבוננות, חיפוש, מחקר ועוד.
מאפייני אישיות בולטים של פקיד משרדי:
מנהלתי: 10
מקצוע:
100%
אתה:
0%
יוזמתי: 6.2
מקצוע:
62%
אתה:
0%
חברתי: 5.2
מקצוע:
52%
אתה:
0%
ביצועי: 5.2
מקצוע:
52%
אתה:
0%
מחקרי: 2.4
מקצוע:
24%
אתה:
0%
אמנותי: 1.4
מקצוע:
14%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • יחסים: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לתת שירות לאחרים ולעבוד עם עמיתים לעבודה בסביבה ידידותית ולא תחרותית. הצרכים המתאימים הם עמיתים לעבודה, ערכים מוסריים ושירות סוציאלי.
  • תמיכה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים מערך תמיכה לעובדים. הצרכים המתאימים הם מדיניות החברה, פיקוח: יחסי אנוש ופיקוח: טכני.
  • עצמאות: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לעבוד לבד ולקבל החלטות. הצרכים המתאימים הם יצירתיות, אחריות ואוטונומיה.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • יושרה: המקצוע דורש כנות ואתיקה.
  • תשומת לב לפרטים: המקצוע דורש להקפיד על ירידה לפרטי פרטים ויסודיות בהשלמת משימות.
  • שיתוף פעולה: המקצוע דורש להיות נעים עם אחרים בעבודה ובעל גישה מיטיבית ושיתופית.
- ידע נדרש -

  • מנהלה: הכרת נהלים ומערכות ניהוליות ופקידותיות כגון עיבוד תמלילים, ניהול קבצים ורשומות, תמלול, תכנון טפסים ונהלים וצרכים נוספים של משרד.
  • שפה אנגלית: הכרת המבנה והתוכן של השפה האנגלית כולל משמעות וכתיבה של מילים, כללי קומפוזיציה ודקדוק.
  • שירות לקוחות ושירות אישי: הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.

- יכולות נדרשות -

  • ביטוי מילולי: היכולת לתקשר מידע ורעיונות בדיבור כך שאחרים יבינו.
  • הבנה בכתב: היכולת לקרוא ולהבין מידע ורעיונות המוצגים בכתב.
  • הבנה בעל פה: היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.

- כישורים נדרשים -

  • הבנת הנקרא: הבנת משפטים ופסקאות כתובות במסמכים הקשורים לעבודה.
  • שמיעה אקטיבית: מתן תשומת לב מלאה למה שאנשים אחרים אומרים, לקיחת זמן בשביל להבין את הנקודות הנשמעות, ושאילת שאלות כשמתאים ולא בזמן לא הולם.
  • דיבור: היכולת לדבר עם אחרים כדי להעביר מידע בצורה יעילה.

- טכנולוגיות -

  • Data entry software
  • ADP Workforce Now
  • Adobe Systems Adobe InDesign
  • Adobe Systems Adobe Acrobat
  • Facebook
  • Google Drive
  • Google Docs
  • IBM Notes
  • Intuit QuickBooks
  • LinkedIn
  • Medical condition coding software
  • MEDITECH software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Dynamics
  • Microsoft Excel

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?