הכוונה ייעוץ לימודים
אודיולוג

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי אודיולוג?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי אודיולוג

לימודי אודיולוג, תפקידו של אודיולוג הוא להעריך ולטפל באנשים עם הפרעות שמיעה. הוא מתאים מכשירי שמיעה ומספק הדרכות שמיעה. אודיולוג עשוי גם לבצע מחקר הקשור לבעיות שמיעה.

משימות נפוצות:

  • ניהול בדיקות שמיעה ובדיקת חולים לאיסוף מידע על סוג ומידת הלקות באמצעות מכשירים מיוחדים וציוד אלקטרוני.
  • התקנה ותיקון מכשירים מסייעים, כמו מכשירי שמיעה.
  • תיעוד ושמירת רישומי מטופלים בכל השלבים, כולל פעילויות הערכה ואבחנה, טיפול ראשוני וכדומה.

פעילויות נפוצות:

  • תיעוד / הקלטת מידע: הזנה, תמלול, הקלטה, אחסון או שמירה על מידע בכתב או בצורה אלקטרונית.
  • הופעה או עבודה ישירה עם הציבור: הופעה מול ועבור אנשים או התמודדות ישירה (פנים אל פנים) עם אנשים. זה כולל שירות לקוחות במסעדות, בחנויות וקבלת לקוחות או אורחים.
  • פירוש מידע לאחרים: תרגום המידע או מתן הסבר לגבי משמעותו וכיצד ניתן להשתמש בו.
מאפייני אישיות בולטים של אודיולוג:
מחקרי: 9.5
מקצוע:
95%
אתה:
0%
חברתי: 9
מקצוע:
90%
אתה:
0%
מנהלתי: 5.2
מקצוע:
52%
אתה:
0%
ביצועי: 3.8
מקצוע:
38%
אתה:
0%
אמנותי: 3.3
מקצוע:
33%
אתה:
0%
יוזמתי: 2.4
מקצוע:
24%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • יחסים: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לתת שירות לאחרים ולעבוד עם עמיתים לעבודה בסביבה ידידותית ולא תחרותית. הצרכים המתאימים הם עמיתים לעבודה, ערכים מוסריים ושירות סוציאלי.
  • הֶשֵׂגיות: מקצועות המספקים ערך זה אלו מקצועות המכוונים לתוצאות ומאפשרים לעובדים להשתמש ביכולות החזקות ביותר שלהם, ומעניקים להם תחושה של הישג. הצרכים המתאימים הם ניצול יכולות והישגיות.
  • תנאי עבודה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים ביטחון תעסוקתי ותנאי עבודה טובים. הצרכים המתאימים הם פעילות, תמורה, עצמאות, ביטחון, מגוון ותנאי עבודה.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • יושרה: המקצוע דורש כנות ואתיקה.
  • דאגה לאחרים: המקצוע דורש רגישות לצרכים ורגשותיהם של אחרים וכן להיות מבין ומועיל בעבודה.
  • תשומת לב לפרטים: המקצוע דורש להקפיד על ירידה לפרטי פרטים ויסודיות בהשלמת משימות.
- ידע נדרש -

  • שירות לקוחות ושירות אישי: הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
  • שפה אנגלית: הכרת המבנה והתוכן של השפה האנגלית כולל משמעות וכתיבה של מילים, כללי קומפוזיציה ודקדוק.
  • טיפול וייעוץ: הכרת עקרונות, שיטות ונהלים לאבחון, טיפול ושיקום אספקטים שונים בתפקוד יום יומי, כולל ייעוץ והכוונה בנושאי קרירה.

- יכולות נדרשות -

  • הבנה בעל פה: היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.
  • הבנה בכתב: היכולת לקרוא ולהבין מידע ורעיונות המוצגים בכתב.
  • ביטוי מילולי: היכולת לתקשר מידע ורעיונות בדיבור כך שאחרים יבינו.

- כישורים נדרשים -

  • הבנת הנקרא: הבנת משפטים ופסקאות כתובות במסמכים הקשורים לעבודה.
  • שמיעה אקטיבית: מתן תשומת לב מלאה למה שאנשים אחרים אומרים, לקיחת זמן בשביל להבין את הנקודות הנשמעות, ושאילת שאלות כשמתאים ולא בזמן לא הולם.
  • דיבור: היכולת לדבר עם אחרים כדי להעביר מידע בצורה יעילה.

- טכנולוגיות -

  • Healthcare common procedure coding system HCPCS
  • Microsoft PowerPoint
  • Microsoft Outlook
  • Microsoft Office
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Word
  • Hearing aid fitting software
  • HearForm Software HearForm
  • GN Otometrics CHARTR EP
  • Etymotic Research QuickSIN
  • Ear Works
  • Ear measurement software
  • Customer relationship management CRM software
  • Computers Unlimited TIMS for Audiology
  • Chart Links

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?