הכוונה ייעוץ לימודים
אורז ידני

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי אורז ידני?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי אורז ידני

תפקידו של אורז ידני הוא לארוז באופן ידני מגוון מוצרים באריזות העשויות מחומרים שונים.

משימות נפוצות:

  • בדיקה ופיקוח אחר מכולות, חומרים או מוצרים בכדי להבטיח כי איכות המוצר ומפרט האריזה תואמים.
  • מדידה, שקילה וספירה של מוצרים וחומרים.
  • תיעוד מידע על מוצרים, אריזות או הזמנות בטפסים מיוחדים.

פעילויות נפוצות:

  • קבלת מידע: קבלת מידע ממקורות רלוונטים כמו התבוננות, חיפוש, מחקר ועוד.
  • טיפול והעברת חפצים: שימוש בידיים ובזרועות בשביל לטפל, להתקין, למקם או להעביר חומרים וחפצים.
  • בדיקת ציוד, מבנים או חומר: בדיקת ציוד, מבנים או חומרים לזיהוי הגורם לטעויות, בעיות או ליקויים אחרים.
מאפייני אישיות בולטים של אורז ידני:
ביצועי: 9.5
מקצוע:
95%
אתה:
0%
מנהלתי: 3.8
מקצוע:
38%
אתה:
0%
יוזמתי: 2.9
מקצוע:
29%
אתה:
0%
מחקרי: 1.4
מקצוע:
14%
אתה:
0%
אמנותי: 1.4
מקצוע:
14%
אתה:
0%
חברתי: 1.4
מקצוע:
14%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • יחסים: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לתת שירות לאחרים ולעבוד עם עמיתים לעבודה בסביבה ידידותית ולא תחרותית. הצרכים המתאימים הם עמיתים לעבודה, ערכים מוסריים ושירות סוציאלי.
  • תמיכה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים מערך תמיכה לעובדים. הצרכים המתאימים הם מדיניות החברה, פיקוח: יחסי אנוש ופיקוח: טכני.
  • עצמאות: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לעבוד לבד ולקבל החלטות. הצרכים המתאימים הם יצירתיות, אחריות ואוטונומיה.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • תשומת לב לפרטים: המקצוע דורש להקפיד על ירידה לפרטי פרטים ויסודיות בהשלמת משימות.
  • שיתוף פעולה: המקצוע דורש להיות נעים עם אחרים בעבודה ובעל גישה מיטיבית ושיתופית.
  • יושרה: המקצוע דורש כנות ואתיקה.
- ידע נדרש -

  • ייצור ועיבוד: הכרת חומרי גלם, תהליכי ייצור, בקרת איכות, עלויות וטכניקות אחרות למקסום וייעול תהליכי ייצור והפצה של סחורות.
  • שירות לקוחות ושירות אישי: הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
  • שפה אנגלית: הכרת המבנה והתוכן של השפה האנגלית כולל משמעות וכתיבה של מילים, כללי קומפוזיציה ודקדוק.

- יכולות נדרשות -

  • ראייה טווח קצר: היכולת לראות פרטים בטווח קרוב (במרחק מטרים ספורים מהמתבונן).
  • רגישות לבעיות: היכולת לדעת מתי משהו לא בסדר או עשוי להשתבש. זה לא כרוך בפתרון הבעיה, רק הכרה שיש בעיה.
  • עוצמת הגוף (בדגש על שרירי ליבה): היכולת להשתמש בשרירי הבטן והגב התחתון כדי לתמוך בחלק מהגוף ברציפות ולאורך זמן מבלי לעצור ולוותר.

- כישורים נדרשים -

  • ניטור: ניטור / הערכת ביצועים עצמית, של אנשים אחרים או של ארגונים בכדי לבצע שיפורים או לנקוט בצעדים מתקנים.
  • חשיבה ביקורתית: שימוש בהיגיון ונימוקים לזיהוי נקודות החוזק והחולשה של פתרונות, מסקנות או גישות חלופיות לבעיות.
  • שמיעה אקטיבית: מתן תשומת לב מלאה למה שאנשים אחרים אומרים, לקיחת זמן בשביל להבין את הנקודות הנשמעות, ושאילת שאלות כשמתאים ולא בזמן לא הולם.

- טכנולוגיות -

  • SAP
  • Microsoft Word
  • Microsoft Office
  • Microsoft Excel
  • Data entry software
  • Autodesk AutoCAD
  • Spreadsheet software
  • Inventory tracking software

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?