הכוונה ייעוץ לימודים
אחראי על עובדי המשק והתחזוקה

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי אחראי על עובדי המשק והתחזוקה?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי אחראי על עובדי המשק והתחזוקה

תפקידו של אחראי על עובדי משק הוא לפקח באופן ישיר ולתאם את הסידור העבודה של אנשי ניקיון בבתי מלון, בתי חולים, משרדים ומפעלים אחרים.

משימות נפוצות:

  • פיקוח על ביצוע שירותים פנימיים, כמו מכבסות, תחזוקה ותיקון, ניקוי יבש או שירותי קבלה.
  • בחירת חומרי הניקוי המתאימים ביותר לסוגים שונים של מצעים, ריהוט, ריצוף ומשטחים.
  • עדכון מנהלים, פקידות קבלה או כל בעל תפקיד רלוונטי אחר בחדרים המוכנים לאירוח.

פעילויות נפוצות:

  • תקשורת עם מנהלים, עמיתים או עובדים: מסירת מידע למנהלים, עמיתים או עובדים הכפופים להם באמצעות הטלפון, בכתב, בדואר אלקטרוני או באופן אישי.
  • תיאום עבודתם ופעילויותיהם של אחרים: לגרום לחברים בקבוצה לעבוד יחד כדי לבצע משימות.
  • בדיקת ציוד, מבנים או חומר: בדיקת ציוד, מבנים או חומרים לזיהוי הגורם לטעויות, בעיות או ליקויים אחרים.
מאפייני אישיות בולטים של אחראי על עובדי המשק והתחזוקה:
יוזמתי: 10
מקצוע:
100%
אתה:
0%
מנהלתי: 7.6
מקצוע:
76%
אתה:
0%
ביצועי: 7.1
מקצוע:
71%
אתה:
0%
חברתי: 3.8
מקצוע:
38%
אתה:
0%
מחקרי: 1.9
מקצוע:
19%
אתה:
0%
אמנותי: 1.9
מקצוע:
19%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • עצמאות: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לעבוד לבד ולקבל החלטות. הצרכים המתאימים הם יצירתיות, אחריות ואוטונומיה.
  • תמיכה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים מערך תמיכה לעובדים. הצרכים המתאימים הם מדיניות החברה, פיקוח: יחסי אנוש ופיקוח: טכני.
  • תנאי עבודה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים ביטחון תעסוקתי ותנאי עבודה טובים. הצרכים המתאימים הם פעילות, תמורה, עצמאות, ביטחון, מגוון ותנאי עבודה.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • שליטה עצמית: המקצוע דורש שמירה על קור רוח, שמירה על רגשות, שליטה על כעסים והימנעות מהתנהגות תוקפנית, אפילו במצבים קשים מאוד.
  • מַנהִיגוּת: מקצוע הדורש נכונות להוביל, לקחת אחריות, להשמיע דעות ולתת הכוונה.
  • תשומת לב לפרטים: המקצוע דורש להקפיד על ירידה לפרטי פרטים ויסודיות בהשלמת משימות.
- ידע נדרש -

  • שירות לקוחות ושירות אישי: הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
  • שפה אנגלית: הכרת המבנה והתוכן של השפה האנגלית כולל משמעות וכתיבה של מילים, כללי קומפוזיציה ודקדוק.
  • אדמינסטרציה ומנהלה: הכרת עקרונות עסקיים וניהוליים המעורבים בתכנון אסטרטגי, הקצאת משאבים, ניהול משאבי אנוש, טכניקת מנהיגות, שיטות ייצור ותיאום בין אנשים ומשאבים.

- יכולות נדרשות -

  • ביטוי מילולי: היכולת לתקשר מידע ורעיונות בדיבור כך שאחרים יבינו.
  • הבנה בעל פה: היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.
  • רגישות לבעיות: היכולת לדעת מתי משהו לא בסדר או עשוי להשתבש. זה לא כרוך בפתרון הבעיה, רק הכרה שיש בעיה.

- כישורים נדרשים -

  • ניהול משאבי כוח אדם: הנעה, פיתוח והכוונה של אנשים בזמן שהם עובדים, וכן זיהוי והתאמה של האנשים הטובים ביותר לתפקיד.
  • ניהול זמן: ניהול הזמן האישי והזמן של אחרים.
  • דיבור: היכולת לדבר עם אחרים כדי להעביר מידע בצורה יעילה.

- טכנולוגיות -

  • SAP
  • Microsoft Word
  • Microsoft Project
  • Microsoft PowerPoint
  • Microsoft Outlook
  • Microsoft Office
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Access
  • Data entry software
  • Computerized maintenance management system CMMS
  • Computerized bed control system software
  • Inventory tracking software
  • Help desk software
  • Facility use software
  • Email software

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?