הכוונה ייעוץ לימודים
איש תפעול בגני שעשועים

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי איש תפעול בגני שעשועים?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי איש תפעול בגני שעשועים

איש תפעול בגני שעשועים מבצע מגוון רחב של משימות בגני שעשועים או בילויים. הוא מגדיר ומתזמן את השימוש במתקני הבילוי, מתחזק ומספק ציוד למשתתפי אירועי ספורט או פעילויות פנאי.

משימות נפוצות:

  • מכירת כרטיסים ואיסוף עמלות מלקוחות.
  • מתן מידע על מתקנים, אפשרויות בילוי, נהלים ותקנות.
  • שמירה על ידע עדכני בנושאי כיבוי ופינוי חירום.

פעילויות נפוצות:

  • הופעה או עבודה ישירה עם הציבור: הופעה מול ועבור אנשים או התמודדות ישירה (פנים אל פנים) עם אנשים. זה כולל שירות לקוחות במסעדות, בחנויות וקבלת לקוחות או אורחים.
  • קבלת מידע: קבלת מידע ממקורות רלוונטים כמו התבוננות, חיפוש, מחקר ועוד.
  • בדיקת ציוד, מבנים או חומר: בדיקת ציוד, מבנים או חומרים לזיהוי הגורם לטעויות, בעיות או ליקויים אחרים.
מאפייני אישיות בולטים של איש תפעול בגני שעשועים:
יוזמתי: 8.6
מקצוע:
86%
אתה:
0%
מנהלתי: 7.6
מקצוע:
76%
אתה:
0%
ביצועי: 6.2
מקצוע:
62%
אתה:
0%
חברתי: 4.8
מקצוע:
48%
אתה:
0%
אמנותי: 1.9
מקצוע:
19%
אתה:
0%
מחקרי: 1.4
מקצוע:
14%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • תמיכה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים מערך תמיכה לעובדים. הצרכים המתאימים הם מדיניות החברה, פיקוח: יחסי אנוש ופיקוח: טכני.
  • עצמאות: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לעבוד לבד ולקבל החלטות. הצרכים המתאימים הם יצירתיות, אחריות ואוטונומיה.
  • יחסים: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לתת שירות לאחרים ולעבוד עם עמיתים לעבודה בסביבה ידידותית ולא תחרותית. הצרכים המתאימים הם עמיתים לעבודה, ערכים מוסריים ושירות סוציאלי.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • דאגה לאחרים: המקצוע דורש רגישות לצרכים ורגשותיהם של אחרים וכן להיות מבין ומועיל בעבודה.
  • שיתוף פעולה: המקצוע דורש להיות נעים עם אחרים בעבודה ובעל גישה מיטיבית ושיתופית.
  • אמינות: המקצוע דורש להיות אמין, אחראי ולמלא אחר התחייבויות.
- ידע נדרש -

  • שירות לקוחות ושירות אישי: הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
  • שפה אנגלית: הכרת המבנה והתוכן של השפה האנגלית כולל משמעות וכתיבה של מילים, כללי קומפוזיציה ודקדוק.
  • ביטחון הציבור וביטחון: ידע בציוד, מדיניות, נהלים ואסטרטגיות רלוונטיות לקידום פעולות אבטחה מקומיות, מדיניות או לאומיות יעילות להגנה על אנשים, נתונים, רכוש ומוסדות..

- יכולות נדרשות -

  • בהירות דיבור: היכולת לדבר בצורה ברורה כדי שאחרים יוכלו להבין אותך.
  • ביטוי מילולי: היכולת לתקשר מידע ורעיונות בדיבור כך שאחרים יבינו.
  • הבנה בעל פה: היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.

- כישורים נדרשים -

  • דיבור: היכולת לדבר עם אחרים כדי להעביר מידע בצורה יעילה.
  • מוכוון שירות: לחפש באופן אקטיבי דרכים לעזור לאנשים.
  • תפיסה חברתית: להיות מודעים לתגובות של אחרים ולהבין מדוע הם מגיבים כפי שהם מגיבים.

- טכנולוגיות -

  • Microsoft Excel
  • Facebook
  • Microsoft Word
  • Microsoft Windows
  • Microsoft Outlook
  • Microsoft Office
  • Microsoft Internet Explorer
  • Database software
  • Calendar and scheduling software
  • Adobe Systems Adobe PageMaker

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?