הכוונה ייעוץ לימודים
ברמן

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי ברמן?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי ברמן

תפקידו של ברמן הוא להכין משקאות מסוגים שונים - קרים, חמים ואלכוהוליים ללקוחות.

משימות נפוצות:

  • ניקוי כוסות, כלים וציוד הבר.
  • איסוף תשלום בגין משקאות המוגשים.
  • בדיקת אמצעי זיהוי של הלקוחות בכדי לאמת תנאי גיל לרכישת אלכוהול.

פעילויות נפוצות:

  • הופעה או עבודה ישירה עם הציבור: הופעה מול ועבור אנשים או התמודדות ישירה (פנים אל פנים) עם אנשים. זה כולל שירות לקוחות במסעדות, בחנויות וקבלת לקוחות או אורחים.
  • ביסוס ושמירה על יחסים בין אישיים: פיתוח קשרי עבודה ושיתופי פעולה פוריים עם אחרים ושמירה על יחסים אלו לאורך זמן.
  • הערכת מאפיינים הניתנים לכימות במוצרים, אירועים או מידע: הערכת גדלים, מרחקים וכמויות או קביעת זמן ועלויות של משאבים או חומרים הדרושים לביצוע משימות עבודה.
מאפייני אישיות בולטים של ברמן:
יוזמתי: 8.1
מקצוע:
81%
אתה:
0%
מנהלתי: 8.1
מקצוע:
81%
אתה:
0%
ביצועי: 6.2
מקצוע:
62%
אתה:
0%
חברתי: 5.2
מקצוע:
52%
אתה:
0%
אמנותי: 2.9
מקצוע:
29%
אתה:
0%
מחקרי: 1.9
מקצוע:
19%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • יחסים: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לתת שירות לאחרים ולעבוד עם עמיתים לעבודה בסביבה ידידותית ולא תחרותית. הצרכים המתאימים הם עמיתים לעבודה, ערכים מוסריים ושירות סוציאלי.
  • עצמאות: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לעבוד לבד ולקבל החלטות. הצרכים המתאימים הם יצירתיות, אחריות ואוטונומיה.
  • תמיכה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים מערך תמיכה לעובדים. הצרכים המתאימים הם מדיניות החברה, פיקוח: יחסי אנוש ופיקוח: טכני.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • שליטה עצמית: המקצוע דורש שמירה על קור רוח, שמירה על רגשות, שליטה על כעסים והימנעות מהתנהגות תוקפנית, אפילו במצבים קשים מאוד.
  • אמינות: המקצוע דורש להיות אמין, אחראי ולמלא אחר התחייבויות.
  • יושרה: המקצוע דורש כנות ואתיקה.
- ידע נדרש -

  • שירות לקוחות ושירות אישי: הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
  • שפה אנגלית: הכרת המבנה והתוכן של השפה האנגלית כולל משמעות וכתיבה של מילים, כללי קומפוזיציה ודקדוק.
  • חינוך והדרכה: הכרת עקרונות ושיטות לתכנון ובניית תכניות לימודים והכשרה, הוראה והדרכה ליחידים וקבוצות.

- יכולות נדרשות -

  • ביטוי מילולי: היכולת לתקשר מידע ורעיונות בדיבור כך שאחרים יבינו.
  • הבנה בעל פה: היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.
  • סידור מידע: היכולת לסדר דברים, פעולות או תבניות מסוימיות על פי כלל או מערך חוקים ספציפי (למשל, דפוסי מספרים, אותיות, מילים, תמונות, פעולות מתמטיות).

- כישורים נדרשים -

  • שמיעה אקטיבית: מתן תשומת לב מלאה למה שאנשים אחרים אומרים, לקיחת זמן בשביל להבין את הנקודות הנשמעות, ושאילת שאלות כשמתאים ולא בזמן לא הולם.
  • מוכוון שירות: לחפש באופן אקטיבי דרכים לעזור לאנשים.
  • תפיסה חברתית: להיות מודעים לתגובות של אחרים ולהבין מדוע הם מגיבים כפי שהם מגיבים.

- טכנולוגיות -

  • Facebook
  • Compris software
  • AZZ CardFile
  • Web browser software
  • The General Store
  • Point of sale POS software
  • NCR NeighborhoodPOS
  • NCR Advanced Checkout Solution
  • MICROS Systems HSI Profits Series
  • Intuit QuickBooks Point of Sale
  • Focus point of sale POS software

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?