הכוונה ייעוץ לימודים
כספר, טלר

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי כספר, טלר?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי כספר, טלר

תפקידו של כספר, טלר, הוא לקבל ולשלם כסף ללקוחות כחלק משירות של מוסד פיננסי כמו בנק. עליו לתעד את הפעולות השונות כחלק מעסקאות של אותו מוסד.

משימות נפוצות:

  • איזון כספים, מטבעות וצ'קים בקופה בסוף משמרת או תורנות וחישוב עסקאות יומיות באמצעות מחשבים, מחשבונים או מכונות חישוב.
  • קבלת צ'קים ומזומן להפקדה, אימות הסכומים ואת דיוקו של תלוש ההפקדות.
  • פירעון צ'קים ותשלום כספים לאחר שאומתו החתימות על הצ'ק, ווידואו כי הסכומים מוסכמים על ידי שני הצדדים, וכי יש מספיק כסף בחשבון כדי לכסות את הצ'ק.

פעילויות נפוצות:

  • הופעה או עבודה ישירה עם הציבור: הופעה מול ועבור אנשים או התמודדות ישירה (פנים אל פנים) עם אנשים. זה כולל שירות לקוחות במסעדות, בחנויות וקבלת לקוחות או אורחים.
  • אינטראקציה עם מחשבים: שימוש במחשבים ובמערכות מחשב (כולל חומרה ותוכנה) כדי לתכנת, להגדיר פונקציות, להזין נתונים או לעבד מידע.
  • ביסוס ושמירה על יחסים בין אישיים: פיתוח קשרי עבודה ושיתופי פעולה פוריים עם אחרים ושמירה על יחסים אלו לאורך זמן.
מאפייני אישיות בולטים של כספר, טלר:
מנהלתי: 9.5
מקצוע:
95%
אתה:
0%
יוזמתי: 6.7
מקצוע:
67%
אתה:
0%
ביצועי: 3.8
מקצוע:
38%
אתה:
0%
חברתי: 2.9
מקצוע:
29%
אתה:
0%
מחקרי: 1.9
מקצוע:
19%
אתה:
0%
אמנותי: 1.4
מקצוע:
14%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • יחסים: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לתת שירות לאחרים ולעבוד עם עמיתים לעבודה בסביבה ידידותית ולא תחרותית. הצרכים המתאימים הם עמיתים לעבודה, ערכים מוסריים ושירות סוציאלי.
  • תמיכה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים מערך תמיכה לעובדים. הצרכים המתאימים הם מדיניות החברה, פיקוח: יחסי אנוש ופיקוח: טכני.
  • עצמאות: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לעבוד לבד ולקבל החלטות. הצרכים המתאימים הם יצירתיות, אחריות ואוטונומיה.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • יושרה: המקצוע דורש כנות ואתיקה.
  • אמינות: המקצוע דורש להיות אמין, אחראי ולמלא אחר התחייבויות.
  • תשומת לב לפרטים: המקצוע דורש להקפיד על ירידה לפרטי פרטים ויסודיות בהשלמת משימות.
- ידע נדרש -

  • שירות לקוחות ושירות אישי: הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
  • שפה אנגלית: הכרת המבנה והתוכן של השפה האנגלית כולל משמעות וכתיבה של מילים, כללי קומפוזיציה ודקדוק.
  • מתמטיקה: ידע בחשבון, אלגברה, גאומטריה, חשבון, סטטיסטיקה ויישומיהם.

- יכולות נדרשות -

  • הבנה בעל פה: היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.
  • ביטוי מילולי: היכולת לתקשר מידע ורעיונות בדיבור כך שאחרים יבינו.
  • יכולות מספריות: היכולת להוסיף, לחסר, להכפיל או לחלק במהירות ובצורה נכונה.

- כישורים נדרשים -

  • שמיעה אקטיבית: מתן תשומת לב מלאה למה שאנשים אחרים אומרים, לקיחת זמן בשביל להבין את הנקודות הנשמעות, ושאילת שאלות כשמתאים ולא בזמן לא הולם.
  • דיבור: היכולת לדבר עם אחרים כדי להעביר מידע בצורה יעילה.
  • ניטור: ניטור / הערכת ביצועים עצמית, של אנשים אחרים או של ארגונים בכדי לבצע שיפורים או לנקוט בצעדים מתקנים.

- טכנולוגיות -

  • Microsoft Word
  • Microsoft Windows
  • Microsoft PowerPoint
  • Microsoft Outlook
  • Microsoft Office
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Dynamics
  • Jack Henry & Associates Vertex
  • IBM Notes
  • Southern Data Systems TellerPro
  • Sage 50 Accounting
  • Hyland Software OnBase
  • Email software
  • Accounting software
  • Internet browser software

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?