הכוונה ייעוץ לימודים
מהנדס מכירות

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי מהנדס מכירות?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי מהנדס מכירות

תפקידו של מהנדס מכירות הוא למכור מוצרים או שירותים עסקיים, שמכירתם דורשת רקע טכני המקביל לתואר בוגר בהנדסה.

משימות נפוצות:

  • שיתוף פעולה עם צוותי מכירות להבנת דרישות הלקוחות, לקידום מכירת מוצרי החברה ומתן תמיכה וסיוע במכירות.
  • מכירת מוצרים הדורשים מומחיות טכנית ותמיכה נרחבת בתהליך ההתקנה והשימוש, כמו ציוד לטיפול בחומרים, מכונות לבקרה מספרית או מערכות מחשב.
  • תכנון ושינוי תצורות מוצרים בהתאם לצרכי הלקוח.

פעילויות נפוצות:

  • תקשורת עם אנשים מחוץ לארגון: תקשורת עם אנשים מחוץ לארגון, ייצוג הארגון ללקוחות, הציבור, הממשלה ומקורות חיצוניים אחרים. ניתן להחליף מידע זה באופן אישי, בכתב, באמצעות טלפון או דואר אלקטרוני.
  • מכירה או השפעה על אחרים: לשכנע אחרים לקנות סחורה או לשנות את דעתם או מעשיהם.
  • אינטראקציה עם מחשבים: שימוש במחשבים ובמערכות מחשב (כולל חומרה ותוכנה) כדי לתכנת, להגדיר פונקציות, להזין נתונים או לעבד מידע.
מאפייני אישיות בולטים של מהנדס מכירות:
יוזמתי: 10
מקצוע:
100%
אתה:
0%
ביצועי: 7.1
מקצוע:
71%
אתה:
0%
מחקרי: 5.7
מקצוע:
57%
אתה:
0%
מנהלתי: 4.3
מקצוע:
43%
אתה:
0%
חברתי: 3.3
מקצוע:
33%
אתה:
0%
אמנותי: 2.9
מקצוע:
29%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • הֶשֵׂגיות: מקצועות המספקים ערך זה אלו מקצועות המכוונים לתוצאות ומאפשרים לעובדים להשתמש ביכולות החזקות ביותר שלהם, ומעניקים להם תחושה של הישג. הצרכים המתאימים הם ניצול יכולות והישגיות.
  • תנאי עבודה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים ביטחון תעסוקתי ותנאי עבודה טובים. הצרכים המתאימים הם פעילות, תמורה, עצמאות, ביטחון, מגוון ותנאי עבודה.
  • יחסים: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לתת שירות לאחרים ולעבוד עם עמיתים לעבודה בסביבה ידידותית ולא תחרותית. הצרכים המתאימים הם עמיתים לעבודה, ערכים מוסריים ושירות סוציאלי.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • אמינות: המקצוע דורש להיות אמין, אחראי ולמלא אחר התחייבויות.
  • שיתוף פעולה: המקצוע דורש להיות נעים עם אחרים בעבודה ובעל גישה מיטיבית ושיתופית.
  • יושרה: המקצוע דורש כנות ואתיקה.
- ידע נדרש -

  • מכירות ושיווק: הכרת עקרונות ושיטות להצגה, קידום ומכירה של מוצרים או שירותים. זה כולל אסטרטגיות וטקטיקות שיווק, הדגמת מוצרים, טכניקות מכירה ומערכות בקרת מכירות.
  • שירות לקוחות ושירות אישי: הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
  • מחשבים ואלקטרוניקה: ידע במעגלים, מעבדים, שבבים, ציוד אלקטרוני וחומרת מחשב ותוכנה, כולל יישומים ותכנות.

- יכולות נדרשות -

  • ביטוי מילולי: היכולת לתקשר מידע ורעיונות בדיבור כך שאחרים יבינו.
  • הבנה בעל פה: היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.
  • הבנה בכתב: היכולת לקרוא ולהבין מידע ורעיונות המוצגים בכתב.

- כישורים נדרשים -

  • שִׁכנוּעַ: לשכנע אחרים לשנות את דעתם או את התנהגותם.
  • תפיסה חברתית: להיות מודעים לתגובות של אחרים ולהבין מדוע הם מגיבים כפי שהם מגיבים.
  • הבנת הנקרא: הבנת משפטים ופסקאות כתובות במסמכים הקשורים לעבודה.

- טכנולוגיות -

  • Autodesk AutoCAD
  • Apache Struts
  • Apache Pig
  • Apache Hadoop
  • Apache Cassandra
  • Data entry software
  • Citrix
  • Ab Initio
  • C++
  • Extensible markup language XML
  • Hyperion Solutions Hyperion System 9 Bi+
  • IBM Cognos Impromptu
  • Informatica Corporation PowerCenter
  • JavaScript
  • Linux

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?