הכוונה ייעוץ לימודים
מומחה למכשירי שמיעה

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי מומחה למכשירי שמיעה?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי מומחה למכשירי שמיעה

מומחה למכשירי שמיעה בוחר ומתאים מכשירי שמיעה ללקוחות. הוא מכין תרשימים ותבניות של האוזן בכדי לוודא התאמה מירבית של המכשיר. כמו כן, הוא הוא עורך ומפרש בדיקות שמיעה, ומעריך את יעילות המכשיר בהתאם לתוצאות.

משימות נפוצות:

  • הדרכה והכשרת מטופלים לשימוש במכשירי שמיעה או במכשירי תקשורת משלימים אחרים.
  • ייעוץ לחולים ומשפחות בנושא אסטרטגיות תקשורת והשפעות אובדן שמיעה.
  • בחירה וניהול בדיקות להערכת שמיעה או לקויות קשורות.

פעילויות נפוצות:

  • סיוע וטיפול באחרים: מתן סיוע אישי, טיפול רפואי, תמיכה רגשית או טיפול אישי אחר לאחרים. הכוונה לעמיתים בעבודה, לקוחות או מטופלים.
  • הופעה או עבודה ישירה עם הציבור: הופעה מול ועבור אנשים או התמודדות ישירה (פנים אל פנים) עם אנשים. זה כולל שירות לקוחות במסעדות, בחנויות וקבלת לקוחות או אורחים.
  • קבלת מידע: קבלת מידע ממקורות רלוונטים כמו התבוננות, חיפוש, מחקר ועוד.
מאפייני אישיות בולטים של מומחה למכשירי שמיעה:
מחקרי: 8.6
מקצוע:
86%
אתה:
0%
חברתי: 8.6
מקצוע:
86%
אתה:
0%
ביצועי: 5.7
מקצוע:
57%
אתה:
0%
יוזמתי: 4.3
מקצוע:
43%
אתה:
0%
מנהלתי: 3.8
מקצוע:
38%
אתה:
0%
אמנותי: 2.4
מקצוע:
24%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • יחסים: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לתת שירות לאחרים ולעבוד עם עמיתים לעבודה בסביבה ידידותית ולא תחרותית. הצרכים המתאימים הם עמיתים לעבודה, ערכים מוסריים ושירות סוציאלי.
  • תנאי עבודה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים ביטחון תעסוקתי ותנאי עבודה טובים. הצרכים המתאימים הם פעילות, תמורה, עצמאות, ביטחון, מגוון ותנאי עבודה.
  • הֶשֵׂגיות: מקצועות המספקים ערך זה אלו מקצועות המכוונים לתוצאות ומאפשרים לעובדים להשתמש ביכולות החזקות ביותר שלהם, ומעניקים להם תחושה של הישג. הצרכים המתאימים הם ניצול יכולות והישגיות.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • יושרה: המקצוע דורש כנות ואתיקה.
  • אמינות: המקצוע דורש להיות אמין, אחראי ולמלא אחר התחייבויות.
  • דאגה לאחרים: המקצוע דורש רגישות לצרכים ורגשותיהם של אחרים וכן להיות מבין ומועיל בעבודה.
- ידע נדרש -

  • שירות לקוחות ושירות אישי: הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
  • מכירות ושיווק: הכרת עקרונות ושיטות להצגה, קידום ומכירה של מוצרים או שירותים. זה כולל אסטרטגיות וטקטיקות שיווק, הדגמת מוצרים, טכניקות מכירה ומערכות בקרת מכירות.
  • טיפול וייעוץ: הכרת עקרונות, שיטות ונהלים לאבחון, טיפול ושיקום אספקטים שונים בתפקוד יום יומי, כולל ייעוץ והכוונה בנושאי קרירה.

- יכולות נדרשות -

  • ביטוי מילולי: היכולת לתקשר מידע ורעיונות בדיבור כך שאחרים יבינו.
  • הבנה בעל פה: היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.
  • בהירות דיבור: היכולת לדבר בצורה ברורה כדי שאחרים יוכלו להבין אותך.

- כישורים נדרשים -

  • שמיעה אקטיבית: מתן תשומת לב מלאה למה שאנשים אחרים אומרים, לקיחת זמן בשביל להבין את הנקודות הנשמעות, ושאילת שאלות כשמתאים ולא בזמן לא הולם.
  • מוכוון שירות: לחפש באופן אקטיבי דרכים לעזור לאנשים.
  • הדרכה: ללמד אחרים כיצד לעשות משהו.

- טכנולוגיות -

  • Microsoft Word
  • Microsoft PowerPoint
  • Microsoft Outlook
  • Microsoft Office
  • Microsoft Excel
  • Otometrics OTOsuite
  • HIMSA Noah

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?