הכוונה ייעוץ לימודים
מומחה לניהול מסמכים

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי מומחה לניהול מסמכים?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי מומחה לניהול מסמכים

מומחה לניהול מסמכים מנהל את המערכות הרלוונטיות ברחבי הארגון בתחום, ומתווה נהלים המאפשרים לארגון לאחסן, לאחזר, לשתף ולהשמיד רשומות ומסמכים אלקטרוניים.

משימות נפוצות:

  • ניהול צרכים וזיהוי דרישות לניהול מסמכים של מחלקות או משתמשי קצה.
  • התייעצות עם משתמשי הקצה בנוגע לבעיות בגישה לתוכן אלקטרוני.
  • מעקב אחר פעילות רגולטורית בכדי לוודא שמירה ותאימות של רשומות בהתאם לחוקים של ניהול מידע ומסמכים.

פעילויות נפוצות:

  • אינטראקציה עם מחשבים: שימוש במחשבים ובמערכות מחשב (כולל חומרה ותוכנה) כדי לתכנת, להגדיר פונקציות, להזין נתונים או לעבד מידע.
  • קבלת מידע: קבלת מידע ממקורות רלוונטים כמו התבוננות, חיפוש, מחקר ועוד.
  • תיעוד / הקלטת מידע: הזנה, תמלול, הקלטה, אחסון או שמירה על מידע בכתב או בצורה אלקטרונית.
מאפייני אישיות בולטים של מומחה לניהול מסמכים:
מנהלתי: 10
מקצוע:
100%
אתה:
0%
מחקרי: 4.3
מקצוע:
43%
אתה:
0%
יוזמתי: 3.8
מקצוע:
38%
אתה:
0%
חברתי: 3.3
מקצוע:
33%
אתה:
0%
ביצועי: 2.9
מקצוע:
29%
אתה:
0%
אמנותי: 2.9
מקצוע:
29%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • הֶשֵׂגיות: מקצועות המספקים ערך זה אלו מקצועות המכוונים לתוצאות ומאפשרים לעובדים להשתמש ביכולות החזקות ביותר שלהם, ומעניקים להם תחושה של הישג. הצרכים המתאימים הם ניצול יכולות והישגיות.
  • תמיכה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים מערך תמיכה לעובדים. הצרכים המתאימים הם מדיניות החברה, פיקוח: יחסי אנוש ופיקוח: טכני.
  • תנאי עבודה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים ביטחון תעסוקתי ותנאי עבודה טובים. הצרכים המתאימים הם פעילות, תמורה, עצמאות, ביטחון, מגוון ותנאי עבודה.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • תשומת לב לפרטים: המקצוע דורש להקפיד על ירידה לפרטי פרטים ויסודיות בהשלמת משימות.
  • יושרה: המקצוע דורש כנות ואתיקה.
  • חשיבה אנליטית: המקצוע דורש ניתוח מידע ושימוש בהיגיון כדי לטפל בבעיות.
- ידע נדרש -

  • מחשבים ואלקטרוניקה: ידע במעגלים, מעבדים, שבבים, ציוד אלקטרוני וחומרת מחשב ותוכנה, כולל יישומים ותכנות.
  • שירות לקוחות ושירות אישי: הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
  • אדמינסטרציה ומנהלה: הכרת עקרונות עסקיים וניהוליים המעורבים בתכנון אסטרטגי, הקצאת משאבים, ניהול משאבי אנוש, טכניקת מנהיגות, שיטות ייצור ותיאום בין אנשים ומשאבים.

- יכולות נדרשות -

  • הבנה בכתב: היכולת לקרוא ולהבין מידע ורעיונות המוצגים בכתב.
  • הבנה בעל פה: היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.
  • ביטוי מילולי: היכולת לתקשר מידע ורעיונות בדיבור כך שאחרים יבינו.

- כישורים נדרשים -

  • הבנת הנקרא: הבנת משפטים ופסקאות כתובות במסמכים הקשורים לעבודה.
  • שמיעה אקטיבית: מתן תשומת לב מלאה למה שאנשים אחרים אומרים, לקיחת זמן בשביל להבין את הנקודות הנשמעות, ושאילת שאלות כשמתאים ולא בזמן לא הולם.
  • ניטור: ניטור / הערכת ביצועים עצמית, של אנשים אחרים או של ארגונים בכדי לבצע שיפורים או לנקוט בצעדים מתקנים.

- טכנולוגיות -

  • Adobe Systems Adobe Acrobat
  • Adobe Systems Adobe Photoshop
  • Adobe Systems Adobe InDesign
  • Apache Tomcat
  • Apache Groovy
  • Autodesk AutoCAD
  • Business process management BPM software
  • Dassault Systemes SOLIDWORKS
  • Extensible markup language XML
  • Google AdWords
  • Google Analytics
  • Hypertext markup language HTML
  • IBM BPM Blueprint
  • IBM Notes
  • Linux

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?