הכוונה ייעוץ לימודים
מזכירה משפטית ועוזרת מנהלתית

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי מזכירה משפטית ועוזרת מנהלתית?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי מזכירה משפטית ועוזרת מנהלתית

תפקידה של מזכירה משפטית ועוזרת מנהלתית הוא לבצע משימות אדמינסטרציה שונות תוך שימוש במינוחים, נהלים ומסמכים משפטיים. עליה להכין ניירת משפטית והתכתבויות, כגון זימונים, תלונות, בקשות וכדומה. היא עשויה לסייע גם במחקר משפטי.

משימות נפוצות:

  • הכנה, הגהה או עיבוד מסמכים משפטיים, כמו זימונים, תלונות, ערעורים, בקשות או הסכמים לפני משפט.
  • מסירת מסמכים והתכתבות משפטית ללקוחות, עדים ופקידי בית המשפט באמצעות דואר, פקס או מסירה ידנית.
  • קבלה, העברה והפנייה של שיחות טלפון.

פעילויות נפוצות:

  • ארגון, תכנון ותעדוף העבודה: פיתוח יעדים ותוכניות ספציפיים לתעדוף, ארגון וביצוע העבודת.
  • אינטראקציה עם מחשבים: שימוש במחשבים ובמערכות מחשב (כולל חומרה ותוכנה) כדי לתכנת, להגדיר פונקציות, להזין נתונים או לעבד מידע.
  • קבלת מידע: קבלת מידע ממקורות רלוונטים כמו התבוננות, חיפוש, מחקר ועוד.
מאפייני אישיות בולטים של מזכירה משפטית ועוזרת מנהלתית:
מנהלתי: 10
מקצוע:
100%
אתה:
0%
יוזמתי: 6.2
מקצוע:
62%
אתה:
0%
חברתי: 3.3
מקצוע:
33%
אתה:
0%
ביצועי: 3.3
מקצוע:
33%
אתה:
0%
מחקרי: 2.9
מקצוע:
29%
אתה:
0%
אמנותי: 1.4
מקצוע:
14%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • יחסים: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לתת שירות לאחרים ולעבוד עם עמיתים לעבודה בסביבה ידידותית ולא תחרותית. הצרכים המתאימים הם עמיתים לעבודה, ערכים מוסריים ושירות סוציאלי.
  • תמיכה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים מערך תמיכה לעובדים. הצרכים המתאימים הם מדיניות החברה, פיקוח: יחסי אנוש ופיקוח: טכני.
  • תנאי עבודה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים ביטחון תעסוקתי ותנאי עבודה טובים. הצרכים המתאימים הם פעילות, תמורה, עצמאות, ביטחון, מגוון ותנאי עבודה.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • תשומת לב לפרטים: המקצוע דורש להקפיד על ירידה לפרטי פרטים ויסודיות בהשלמת משימות.
  • יושרה: המקצוע דורש כנות ואתיקה.
  • אמינות: המקצוע דורש להיות אמין, אחראי ולמלא אחר התחייבויות.
- ידע נדרש -

  • מנהלה: הכרת נהלים ומערכות ניהוליות ופקידותיות כגון עיבוד תמלילים, ניהול קבצים ורשומות, תמלול, תכנון טפסים ונהלים וצרכים נוספים של משרד.
  • משפט וממשל: הכרת חוקים, נהלים משפטיים, הליכי משפט, תקדימים, תקנות ממשלתיות, צוים, כללים ותהליכים מדיניים ודמוקרטים.
  • שפה אנגלית: הכרת המבנה והתוכן של השפה האנגלית כולל משמעות וכתיבה של מילים, כללי קומפוזיציה ודקדוק.

- יכולות נדרשות -

  • הבנה בעל פה: היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.
  • הבנה בכתב: היכולת לקרוא ולהבין מידע ורעיונות המוצגים בכתב.
  • הבעה בכתב: היכולת לתקשר מידע ורעיונות בכתב (טקסט כתוב) כדי שאחרים יבינו.

- כישורים נדרשים -

  • כְּתִיבָה: תקשורת אפקטיבית בכתב בהתאם לצרכי הקהל.
  • הבנת הנקרא: הבנת משפטים ופסקאות כתובות במסמכים הקשורים לעבודה.
  • שמיעה אקטיבית: מתן תשומת לב מלאה למה שאנשים אחרים אומרים, לקיחת זמן בשביל להבין את הנקודות הנשמעות, ושאילת שאלות כשמתאים ולא בזמן לא הולם.

- טכנולוגיות -

  • ADP Workforce Now
  • Adobe Systems Adobe Acrobat
  • Intuit QuickBooks
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Office
  • Microsoft Outlook
  • Microsoft PowerPoint
  • Microsoft Visio
  • Microsoft Word
  • Aderant CompuLaw
  • Accounting software
  • A1-Law
  • Email software
  • Electronic diary software

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?