הכוונה ייעוץ לימודים
מזכירה רפואית ועוזרת מנהלתית

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי מזכירה רפואית ועוזרת מנהלתית?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי מזכירה רפואית ועוזרת מנהלתית

תפקידה של מזכירה רפואית ועוזרת מנהלתית הוא ביצוע משימות אדמיניסרטיביות שונות תוך שימוש בידע ספציפי, טרמינולוגיה רפואית ובנהלי בית חולים, מרפאה או מעבדה. משימותיה עשויות לכלול קביעת פגישות, חיוב חולים, עריכת ותיעוד תרשימים רפואיים, דוחות והתכתבויות.

משימות נפוצות:

  • מענה לטלפונים והפניית השיחות לצוות המתאים.
  • קביעת ואישור פגישות אבחון, ניתוחים או התייעצויות רפואיות.
  • הפעלת ציוד משרדי, כמו מערכות תקשורת, מערכות עיבוד תמלילים, גיליונות אלקטרוניים או יישומי תוכנה אחרים להכנת דוחות, חשבוניות, דוחות כספיים, מכתבים, היסטוריית תיקים או רשומות רפואיות.

פעילויות נפוצות:

  • אינטראקציה עם מחשבים: שימוש במחשבים ובמערכות מחשב (כולל חומרה ותוכנה) כדי לתכנת, להגדיר פונקציות, להזין נתונים או לעבד מידע.
  • קבלת מידע: קבלת מידע ממקורות רלוונטים כמו התבוננות, חיפוש, מחקר ועוד.
  • תיעוד / הקלטת מידע: הזנה, תמלול, הקלטה, אחסון או שמירה על מידע בכתב או בצורה אלקטרונית.
מאפייני אישיות בולטים של מזכירה רפואית ועוזרת מנהלתית:
מנהלתי: 10
מקצוע:
100%
אתה:
0%
חברתי: 6.2
מקצוע:
62%
אתה:
0%
יוזמתי: 4.8
מקצוע:
48%
אתה:
0%
מחקרי: 4.8
מקצוע:
48%
אתה:
0%
ביצועי: 4.3
מקצוע:
43%
אתה:
0%
אמנותי: 1.9
מקצוע:
19%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • יחסים: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לתת שירות לאחרים ולעבוד עם עמיתים לעבודה בסביבה ידידותית ולא תחרותית. הצרכים המתאימים הם עמיתים לעבודה, ערכים מוסריים ושירות סוציאלי.
  • תמיכה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים מערך תמיכה לעובדים. הצרכים המתאימים הם מדיניות החברה, פיקוח: יחסי אנוש ופיקוח: טכני.
  • תנאי עבודה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים ביטחון תעסוקתי ותנאי עבודה טובים. הצרכים המתאימים הם פעילות, תמורה, עצמאות, ביטחון, מגוון ותנאי עבודה.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • תשומת לב לפרטים: המקצוע דורש להקפיד על ירידה לפרטי פרטים ויסודיות בהשלמת משימות.
  • יושרה: המקצוע דורש כנות ואתיקה.
  • שיתוף פעולה: המקצוע דורש להיות נעים עם אחרים בעבודה ובעל גישה מיטיבית ושיתופית.
- ידע נדרש -

  • שירות לקוחות ושירות אישי: הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
  • שפה אנגלית: הכרת המבנה והתוכן של השפה האנגלית כולל משמעות וכתיבה של מילים, כללי קומפוזיציה ודקדוק.
  • מנהלה: הכרת נהלים ומערכות ניהוליות ופקידותיות כגון עיבוד תמלילים, ניהול קבצים ורשומות, תמלול, תכנון טפסים ונהלים וצרכים נוספים של משרד.

- יכולות נדרשות -

  • הבנה בעל פה: היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.
  • ביטוי מילולי: היכולת לתקשר מידע ורעיונות בדיבור כך שאחרים יבינו.
  • זיהוי דיבור: היכולת לזהות ולהבין את הדיבור של אדם אחר.

- כישורים נדרשים -

  • דיבור: היכולת לדבר עם אחרים כדי להעביר מידע בצורה יעילה.
  • שמיעה אקטיבית: מתן תשומת לב מלאה למה שאנשים אחרים אומרים, לקיחת זמן בשביל להבין את הנקודות הנשמעות, ושאילת שאלות כשמתאים ולא בזמן לא הולם.
  • מוכוון שירות: לחפש באופן אקטיבי דרכים לעזור לאנשים.

- טכנולוגיות -

  • Data entry software
  • Epic Systems
  • Google Docs
  • Healthcare common procedure coding system HCPCS
  • Intuit QuickBooks
  • Medical condition coding software
  • MEDITECH software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Office
  • Microsoft Outlook
  • Microsoft PowerPoint
  • Microsoft Windows
  • Microsoft Word
  • eMDs Medisoft

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?