הכוונה ייעוץ לימודים
מיילדת

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי מיילדת?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי מיילדת

מיילדת מעניקה טיפול טרום לידתי ומסייעת בלידה.

משימות נפוצות:

  • מעקב אחר מצב האם במהלך הלידה על ידי בדיקת סימנים חיוניים, מעקב אחר התכווצויות הרחם או ביצוע בדיקות גופניות אחרות.
  • מעקב אחר גדילת והתפתחות העובר באמצעות איתור פעימות לב, מדידת גוף ומישוש.
  • זיהוי, פיקוח וטיפול בבעיות הקשורות להריון כמו לחץ דם גבוה, סוכרת הריון, צירים מוקדמים או בעיות התפתחות של העובר.

פעילויות נפוצות:

  • תיעוד / הקלטת מידע: הזנה, תמלול, הקלטה, אחסון או שמירה על מידע בכתב או בצורה אלקטרונית.
  • סיוע וטיפול באחרים: מתן סיוע אישי, טיפול רפואי, תמיכה רגשית או טיפול אישי אחר לאחרים. הכוונה לעמיתים בעבודה, לקוחות או מטופלים.
  • קבלת החלטות ופתרון בעיות: ניתוח מידע והערכת תוצאות לבחירת הפיתרון הטוב ביותר לבעיה.
מאפייני אישיות בולטים של מיילדת:
חברתי: 10
מקצוע:
100%
אתה:
0%
ביצועי: 5.2
מקצוע:
52%
אתה:
0%
מחקרי: 3.8
מקצוע:
38%
אתה:
0%
יוזמתי: 3.8
מקצוע:
38%
אתה:
0%
אמנותי: 2.9
מקצוע:
29%
אתה:
0%
מנהלתי: 1.9
מקצוע:
19%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • יחסים: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לתת שירות לאחרים ולעבוד עם עמיתים לעבודה בסביבה ידידותית ולא תחרותית. הצרכים המתאימים הם עמיתים לעבודה, ערכים מוסריים ושירות סוציאלי.
  • הֶשֵׂגיות: מקצועות המספקים ערך זה אלו מקצועות המכוונים לתוצאות ומאפשרים לעובדים להשתמש ביכולות החזקות ביותר שלהם, ומעניקים להם תחושה של הישג. הצרכים המתאימים הם ניצול יכולות והישגיות.
  • עצמאות: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לעבוד לבד ולקבל החלטות. הצרכים המתאימים הם יצירתיות, אחריות ואוטונומיה.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • יושרה: המקצוע דורש כנות ואתיקה.
  • אמינות: המקצוע דורש להיות אמין, אחראי ולמלא אחר התחייבויות.
  • דאגה לאחרים: המקצוע דורש רגישות לצרכים ורגשותיהם של אחרים וכן להיות מבין ומועיל בעבודה.
- ידע נדרש -

  • שירות לקוחות ושירות אישי: הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
  • רפואה ורפואת שיניים: הכרה והבנה של ידע וטכניקות הדרושות לאבחון וטיפול בפציעות ומחלות. כולל תסמינים, שיטות ואופציות לטיפול, תרופות ואינטראקציות בין תרופות ואמצעי טיפול מונע.
  • פְּסִיכוֹלוֹגִיָה: הכרה והבנה של מאפייני התנהגות וביצועים אנושיים, הבדלים אישיים ביכולת, באישיות ובתחומי העניין, למידה ומוטיבציה, שיטות מחקר פסיכולוגיות וכן הערכה וטיפול בהפרעות התנהגותיות.

- יכולות נדרשות -

  • הבנה בעל פה: היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.
  • רגישות לבעיות: היכולת לדעת מתי משהו לא בסדר או עשוי להשתבש. זה לא כרוך בפתרון הבעיה, רק הכרה שיש בעיה.
  • ביטוי מילולי: היכולת לתקשר מידע ורעיונות בדיבור כך שאחרים יבינו.

- כישורים נדרשים -

  • חשיבה ביקורתית: שימוש בהיגיון ונימוקים לזיהוי נקודות החוזק והחולשה של פתרונות, מסקנות או גישות חלופיות לבעיות.
  • שמיעה אקטיבית: מתן תשומת לב מלאה למה שאנשים אחרים אומרים, לקיחת זמן בשביל להבין את הנקודות הנשמעות, ושאילת שאלות כשמתאים ולא בזמן לא הולם.
  • דיבור: היכולת לדבר עם אחרים כדי להעביר מידע בצורה יעילה.

- טכנולוגיות -

  • Microsoft Word
  • Microsoft PowerPoint
  • Microsoft Excel
  • MEDITECH software
  • Web browser software
  • Private Practice
  • Patient electronic medical record EMR software
  • Email software

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?