הכוונה ייעוץ לימודים
מנהל אדמיניסטרציה

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי מנהל אדמיניסטרציה?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי מנהל אדמיניסטרציה

מנהל אדמיניסטרציה אחראי על ניהול שירותי האדמיניסטרציה בארגון, כמו ניהול רשומות ומידע, הפצת דואר ושירותי תמיכה משרדיים אחרים.

משימות נפוצות:

  • מעקב ופיקוח על מתקן או מבנה כדי לוודא שהוא נשאר בטוח, מאובטח ומתוחזק היטב.
  • ניהול שיחות ותיאום ציפיות עם ספקים חיצוניים ונותני שירותים כדי להבטיח שהצרכים העסקיים של הארגון, המחלקה או הצוות מקבלים מענה.
  • פיתוח סטנדרטים ונהלים תפעוליים עבור יחידת העבודה (הצוות) או המחלקה.
  • הכנה ובחינה של דוחות ולוחות זמנים תפעוליים על מנת להבטיח דיוק ויעילות.
  • קביעת נהלי עבודה ולוחות זמנים לארגון סדר היום והעבודה של צוות האדמיניסטרציה.
  • קביעת יעדים ולוחות זמנים למחלקה.

פעילויות נפוצות:

  • קבלת מידע: קבלת מידע ממקורות רלוונטים כמו התבוננות, חיפוש, מחקר ועוד.
  • תקשורת עם מנהלים, עמיתים או עובדים: מסירת מידע למנהלים, עמיתים או עובדים הכפופים להם באמצעות הטלפון, בכתב, בדואר אלקטרוני או באופן אישי.
  • ארגון, תכנון ותעדוף העבודה: פיתוח יעדים ותוכניות ספציפיים לתעדוף, ארגון וביצוע העבודת.
מאפייני אישיות בולטים של מנהל אדמיניסטרציה:
יוזמתי: 10
מקצוע:
100%
אתה:
0%
מנהלתי: 7.6
מקצוע:
76%
אתה:
0%
חברתי: 3.8
מקצוע:
38%
אתה:
0%
מחקרי: 3.3
מקצוע:
33%
אתה:
0%
ביצועי: 2.9
מקצוע:
29%
אתה:
0%
אמנותי: 1.4
מקצוע:
14%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • יחסים: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לתת שירות לאחרים ולעבוד עם עמיתים לעבודה בסביבה ידידותית ולא תחרותית. הצרכים המתאימים הם עמיתים לעבודה, ערכים מוסריים ושירות סוציאלי.
  • עצמאות: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לעבוד לבד ולקבל החלטות. הצרכים המתאימים הם יצירתיות, אחריות ואוטונומיה.
  • הֶשֵׂגיות: מקצועות המספקים ערך זה אלו מקצועות המכוונים לתוצאות ומאפשרים לעובדים להשתמש ביכולות החזקות ביותר שלהם, ומעניקים להם תחושה של הישג. הצרכים המתאימים הם ניצול יכולות והישגיות.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • יושרה: המקצוע דורש כנות ואתיקה.
  • אמינות: המקצוע דורש להיות אמין, אחראי ולמלא אחר התחייבויות.
  • שליטה עצמית: המקצוע דורש שמירה על קור רוח, שמירה על רגשות, שליטה על כעסים והימנעות מהתנהגות תוקפנית, אפילו במצבים קשים מאוד.
- ידע נדרש -

  • שירות לקוחות ושירות אישי: הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
  • אדמינסטרציה ומנהלה: הכרת עקרונות עסקיים וניהוליים המעורבים בתכנון אסטרטגי, הקצאת משאבים, ניהול משאבי אנוש, טכניקת מנהיגות, שיטות ייצור ותיאום בין אנשים ומשאבים.
  • שפה אנגלית: הכרת המבנה והתוכן של השפה האנגלית כולל משמעות וכתיבה של מילים, כללי קומפוזיציה ודקדוק.

- יכולות נדרשות -

  • הבנה בעל פה: היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.
  • הבנה בכתב: היכולת לקרוא ולהבין מידע ורעיונות המוצגים בכתב.
  • ביטוי מילולי: היכולת לתקשר מידע ורעיונות בדיבור כך שאחרים יבינו.

- כישורים נדרשים -

  • הבנת הנקרא: הבנת משפטים ופסקאות כתובות במסמכים הקשורים לעבודה.
  • שמיעה אקטיבית: מתן תשומת לב מלאה למה שאנשים אחרים אומרים, לקיחת זמן בשביל להבין את הנקודות הנשמעות, ושאילת שאלות כשמתאים ולא בזמן לא הולם.
  • ניהול זמן: ניהול הזמן האישי והזמן של אחרים.

- טכנולוגיות -

  • Autodesk AutoCAD
  • Atlassian JIRA
  • ADP Workforce Now
  • Google Drive
  • Google Docs
  • Adobe Systems Adobe Acrobat
  • Data entry software
  • IBM Notes
  • IBM SPSS Statistics
  • Intuit QuickBooks
  • LinkedIn
  • Microsoft Access
  • Microsoft Dynamics
  • Microsoft Dynamics GP
  • Microsoft Excel

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?