הכוונה ייעוץ לימודים
מנהל התקנת אנרגיה סולארית

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי מנהל התקנת אנרגיה סולארית?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי מנהל התקנת אנרגיה סולארית

מנהל התקנת ארגיה סולרית הוא לפקח על צוותי עבודה המתקינים מערכות פוטו-וולטאיות או תרמיות סולאריות למגורים או תחנות מסחריות.

משימות נפוצות:

  • פיקוח על מתקינים סולאריים, טכנאים וקבלני משנה בפרויקטים של התקנות סולאריות כדי להבטיח עמידה בתקני הבטיחות.
  • הערכת חומרים, ציוד וכוח אדם הדרושים לפרויקטים של התקנות סולאריות למגורים או למסחר.
  • הכנת מפרטים, הצעות מחיר, תקציבים או לוחות זמנים לפרויקט של התקנה סולארית.

פעילויות נפוצות:

  • תקשורת עם מנהלים, עמיתים או עובדים: מסירת מידע למנהלים, עמיתים או עובדים הכפופים להם באמצעות הטלפון, בכתב, בדואר אלקטרוני או באופן אישי.
  • תיאום עבודתם ופעילויותיהם של אחרים: לגרום לחברים בקבוצה לעבוד יחד כדי לבצע משימות.
  • קבלת מידע: קבלת מידע ממקורות רלוונטים כמו התבוננות, חיפוש, מחקר ועוד.
מאפייני אישיות בולטים של מנהל התקנת אנרגיה סולארית:
יוזמתי: 9.5
מקצוע:
95%
אתה:
0%
ביצועי: 6.2
מקצוע:
62%
אתה:
0%
מנהלתי: 4.3
מקצוע:
43%
אתה:
0%
מחקרי: 3.3
מקצוע:
33%
אתה:
0%
חברתי: 3.3
מקצוע:
33%
אתה:
0%
אמנותי: 1.9
מקצוע:
19%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • הֶשֵׂגיות: מקצועות המספקים ערך זה אלו מקצועות המכוונים לתוצאות ומאפשרים לעובדים להשתמש ביכולות החזקות ביותר שלהם, ומעניקים להם תחושה של הישג. הצרכים המתאימים הם ניצול יכולות והישגיות.
  • עצמאות: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לעבוד לבד ולקבל החלטות. הצרכים המתאימים הם יצירתיות, אחריות ואוטונומיה.
  • הַכָּרָה: מקצועות המספקים ערך זה מציעים התקדמות, פוטנציאל למנהיגות ונחשבים לעיתים קרובות ליוקרתיים. הצרכים המתאימים הם קידום, סמכות, הכרה ומעמד חברתי.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • תשומת לב לפרטים: המקצוע דורש להקפיד על ירידה לפרטי פרטים ויסודיות בהשלמת משימות.
  • אמינות: המקצוע דורש להיות אמין, אחראי ולמלא אחר התחייבויות.
  • שיתוף פעולה: המקצוע דורש להיות נעים עם אחרים בעבודה ובעל גישה מיטיבית ושיתופית.
- ידע נדרש -

  • שירות לקוחות ושירות אישי: הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
  • בנייה: הכרת חומרים, שיטות וכלים הכרוכים בבנייה או בתיקון בתים, מבנים או מבנים אחרים כגון כבישים מהירים וכבישים.
  • הנדסה וטכנולוגיה: ידע ביישום מעשי של מדעי הנדסה וטכנולוגיה. זה כולל יישום עקרונות, טכניקות, נהלים וציוד לתכנון וייצור של מוצרים ושירותים שונים.

- יכולות נדרשות -

  • הבנה בעל פה: היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.
  • הבנה בכתב: היכולת לקרוא ולהבין מידע ורעיונות המוצגים בכתב.
  • ביטוי מילולי: היכולת לתקשר מידע ורעיונות בדיבור כך שאחרים יבינו.

- כישורים נדרשים -

  • ניטור: ניטור / הערכת ביצועים עצמית, של אנשים אחרים או של ארגונים בכדי לבצע שיפורים או לנקוט בצעדים מתקנים.
  • תֵאוּם: התאמת הפעולות שלי ביחס ובהתאם לפעולות של אחרים.
  • ניהול זמן: ניהול הזמן האישי והזמן של אחרים.

- טכנולוגיות -

  • Computer aided design and drafting software CADD
  • Autodesk Revit
  • Autodesk AutoCAD Civil 3D
  • Autodesk AutoCAD
  • Microsoft Office
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Visio
  • Microsoft Project
  • Microsoft PowerPoint
  • Microsoft Outlook
  • Microsoft Windows
  • Microsoft Word
  • Minitab
  • Research Engineers International STAAD.Pro
  • Salesforce software

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?