הכוונה ייעוץ לימודים
מנהל מכירות

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי מנהל מכירות?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי מנהל מכירות

מנהל מכירות אחראי על ניהול ותיאום המכירות של המוצר ללקוחות - אחריותו כוללת את הפן התפעולי והמקצועי. עליו להגדיר את שיטות ויעדי העבודה והביצוע (יעדים יומייים, חודשיים ושנתיים), גיבוש תוכניות לעמידה ביעדים, בנית מסלולי תגמול, ניהול מערך אנשי המכירות והכשרתם. כמו כן, עליו לנתח את נתוני המכירות בכדי לקבוע את פוטנציאל המכירות, דרישות המלאי ומתן המלצות להגדלת תיקי הלקוחות.

משימות נפוצות:

  • הכוונה ותיאום בין ערוצי מכירה של מוצרים, שירותים, סחורות, נדל"ן וכדומה.
  • טיפול בתלונות של לקוחות בנוגע למכירות שבוצעו ושירותים שניתנו.
  • סקירת רשומות ודיווחים תפעוליים של פרויקטי מכירות וקביעת הריווחיות.

פעילויות נפוצות:

  • מכירה או השפעה על אחרים: לשכנע אחרים לקנות סחורה או לשנות את דעתם או מעשיהם.
  • חשיבה יצירתית: פיתוח, תכנון או יצירת יישומים, רעיונות, מערכות יחסים, מערכות או מוצרים חדשים. כולל גם תרומות אמנותיות.
  • ביסוס ושמירה על יחסים בין אישיים: פיתוח קשרי עבודה ושיתופי פעולה פוריים עם אחרים ושמירה על יחסים אלו לאורך זמן.
מאפייני אישיות בולטים של מנהל מכירות:
יוזמתי: 10
מקצוע:
100%
אתה:
0%
מנהלתי: 6.7
מקצוע:
67%
אתה:
0%
חברתי: 5.2
מקצוע:
52%
אתה:
0%
ביצועי: 4.3
מקצוע:
43%
אתה:
0%
מחקרי: 2.9
מקצוע:
29%
אתה:
0%
אמנותי: 2.9
מקצוע:
29%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • עצמאות: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לעבוד לבד ולקבל החלטות. הצרכים המתאימים הם יצירתיות, אחריות ואוטונומיה.
  • תנאי עבודה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים ביטחון תעסוקתי ותנאי עבודה טובים. הצרכים המתאימים הם פעילות, תמורה, עצמאות, ביטחון, מגוון ותנאי עבודה.
  • הֶשֵׂגיות: מקצועות המספקים ערך זה אלו מקצועות המכוונים לתוצאות ומאפשרים לעובדים להשתמש ביכולות החזקות ביותר שלהם, ומעניקים להם תחושה של הישג. הצרכים המתאימים הם ניצול יכולות והישגיות.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • יוזמה: מקצוע הדורש נכונות לקחת על עצמנו אחריות ואתגרים.
  • יושרה: המקצוע דורש כנות ואתיקה.
  • הסתגלות / גמישות: המקצוע מחייב להיות פתוח לשינויים (חיוביים או שליליים) ולגיוון ניכר במקום העבודה.
- ידע נדרש -

  • מכירות ושיווק: הכרת עקרונות ושיטות להצגה, קידום ומכירה של מוצרים או שירותים. זה כולל אסטרטגיות וטקטיקות שיווק, הדגמת מוצרים, טכניקות מכירה ומערכות בקרת מכירות.
  • שירות לקוחות ושירות אישי: הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
  • שפה אנגלית: הכרת המבנה והתוכן של השפה האנגלית כולל משמעות וכתיבה של מילים, כללי קומפוזיציה ודקדוק.

- יכולות נדרשות -

  • ביטוי מילולי: היכולת לתקשר מידע ורעיונות בדיבור כך שאחרים יבינו.
  • הבנה בכתב: היכולת לקרוא ולהבין מידע ורעיונות המוצגים בכתב.
  • הבנה בעל פה: היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.

- כישורים נדרשים -

  • שִׁכנוּעַ: לשכנע אחרים לשנות את דעתם או את התנהגותם.
  • שמיעה אקטיבית: מתן תשומת לב מלאה למה שאנשים אחרים אומרים, לקיחת זמן בשביל להבין את הנקודות הנשמעות, ושאילת שאלות כשמתאים ולא בזמן לא הולם.
  • דיבור: היכולת לדבר עם אחרים כדי להעביר מידע בצורה יעילה.

- טכנולוגיות -

  • Adobe Systems Adobe Creative Cloud
  • Bentley MicroStation
  • Data entry software
  • Eclipse IDE
  • Adobe Systems Adobe Acrobat
  • Facebook
  • Geographic information system GIS software
  • Google AdWords
  • Google Analytics
  • Google Docs
  • Google Drive
  • Hypertext markup language HTML
  • IBM Cognos Impromptu
  • IBM Notes
  • IBM SPSS Statistics

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?