הכוונה ייעוץ לימודים
מנהל נכסים, נדל"ן וקהילה

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי מנהל נכסים, נדל"ן וקהילה?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי מנהל נכסים, נדל"ן וקהילה

באחריותו של מנהל נכסים, נדל"ן וקהילה לנהל, לתכנן ולתאם פעילויות מכירה, קנייה, ליסינג או השכרה של נכסי נדל"ן מסחריים, תעשייתיים או כאלו המיועדים למגורים. התפקיד כולל גם ניהול עמותות בעלי בתים ובתים משותפים, יחידות דיור שכורות או מושכרות, בניינים או אדמות.

משימות נפוצות:

  • הכנת תקציבים מפורטים ודוחות כספיים לנכסים.
  • ניהול ופיקוח על תפעול, אחזקה, ניהול ושיפור נכסים מסחריים, תעשייתיים או מגורים.
  • תכנון, תזמון ותיאום פעילויות תחזוקה כלליות, תיקונים גדולים ועבודות שיפוץ או בנייה עבור נכסים מסחריים או מגורים.

פעילויות נפוצות:

  • קבלת החלטות ופתרון בעיות: ניתוח מידע והערכת תוצאות לבחירת הפיתרון הטוב ביותר לבעיה.
  • קבלת מידע: קבלת מידע ממקורות רלוונטים כמו התבוננות, חיפוש, מחקר ועוד.
  • תקשורת עם מנהלים, עמיתים או עובדים: מסירת מידע למנהלים, עמיתים או עובדים הכפופים להם באמצעות הטלפון, בכתב, בדואר אלקטרוני או באופן אישי.
מאפייני אישיות בולטים של מנהל נכסים, נדל"ן וקהילה:
יוזמתי: 10
מקצוע:
100%
אתה:
0%
מנהלתי: 8.1
מקצוע:
81%
אתה:
0%
חברתי: 5.2
מקצוע:
52%
אתה:
0%
ביצועי: 4.3
מקצוע:
43%
אתה:
0%
אמנותי: 1.9
מקצוע:
19%
אתה:
0%
מחקרי: 1.4
מקצוע:
14%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • עצמאות: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לעבוד לבד ולקבל החלטות. הצרכים המתאימים הם יצירתיות, אחריות ואוטונומיה.
  • הֶשֵׂגיות: מקצועות המספקים ערך זה אלו מקצועות המכוונים לתוצאות ומאפשרים לעובדים להשתמש ביכולות החזקות ביותר שלהם, ומעניקים להם תחושה של הישג. הצרכים המתאימים הם ניצול יכולות והישגיות.
  • תנאי עבודה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים ביטחון תעסוקתי ותנאי עבודה טובים. הצרכים המתאימים הם פעילות, תמורה, עצמאות, ביטחון, מגוון ותנאי עבודה.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • יושרה: המקצוע דורש כנות ואתיקה.
  • אמינות: המקצוע דורש להיות אמין, אחראי ולמלא אחר התחייבויות.
  • תשומת לב לפרטים: המקצוע דורש להקפיד על ירידה לפרטי פרטים ויסודיות בהשלמת משימות.
- ידע נדרש -

  • שירות לקוחות ושירות אישי: הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
  • אדמינסטרציה ומנהלה: הכרת עקרונות עסקיים וניהוליים המעורבים בתכנון אסטרטגי, הקצאת משאבים, ניהול משאבי אנוש, טכניקת מנהיגות, שיטות ייצור ותיאום בין אנשים ומשאבים.
  • כלכלה וחשבונאות: הכרת עקרונות ונהלים כלכליים וחשבונאיים, השווקים הפיננסיים, מערכות בנקאות, וכן ניתוח ודיווח של נתונים פיננסיים.

- יכולות נדרשות -

  • הבנה בעל פה: היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.
  • הבנה בכתב: היכולת לקרוא ולהבין מידע ורעיונות המוצגים בכתב.
  • ביטוי מילולי: היכולת לתקשר מידע ורעיונות בדיבור כך שאחרים יבינו.

- כישורים נדרשים -

  • דיבור: היכולת לדבר עם אחרים כדי להעביר מידע בצורה יעילה.
  • הבנת הנקרא: הבנת משפטים ופסקאות כתובות במסמכים הקשורים לעבודה.
  • שמיעה אקטיבית: מתן תשומת לב מלאה למה שאנשים אחרים אומרים, לקיחת זמן בשביל להבין את הנקודות הנשמעות, ושאילת שאלות כשמתאים ולא בזמן לא הולם.

- טכנולוגיות -

  • Data entry software
  • Hypertext markup language HTML
  • Google Drive
  • Google Docs
  • Google Analytics
  • Facebook
  • Intuit QuickBooks
  • LinkedIn
  • Microsoft Access
  • Microsoft Dynamics
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Office
  • Microsoft Outlook
  • Microsoft PowerPoint
  • Microsoft Project

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?