הכוונה ייעוץ לימודים
מנהל נתונים קליניים

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי מנהל נתונים קליניים?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי מנהל נתונים קליניים

מנהל נתונים קליניים מיישם ידע בתחום הבריאות וניהול מסדי נתונים לצורך ניתוח נתונים קליניים, זיהוי מגמות ודיווח.

משימות נפוצות:

  • תכנון ותיקוף מאגרי מידע קליניים, כולל תכנון או ביצוע בדיקות לוגיות.
  • עיבוד נתונים קליניים, כולל קבלה, הזנה, אימות או הפניית מידע.
  • יצירת שאילתות נתונים, בהתבסס על בדיקות אימות או שגיאות והשמטות שזוהו במהלך הזנת נתונים, כדי לפתור בעיות.

פעילויות נפוצות:

  • אינטראקציה עם מחשבים: שימוש במחשבים ובמערכות מחשב (כולל חומרה ותוכנה) כדי לתכנת, להגדיר פונקציות, להזין נתונים או לעבד מידע.
  • עיבוד מידע: איסוף, קידוד, סיווג, חישוב, עריכה, בקרה או אימות מידע ונתונים.
  • קבלת מידע: קבלת מידע ממקורות רלוונטים כמו התבוננות, חיפוש, מחקר ועוד.
מאפייני אישיות בולטים של מנהל נתונים קליניים:
מנהלתי: 10
מקצוע:
100%
אתה:
0%
מחקרי: 7.6
מקצוע:
76%
אתה:
0%
יוזמתי: 4.3
מקצוע:
43%
אתה:
0%
ביצועי: 3.8
מקצוע:
38%
אתה:
0%
חברתי: 3.3
מקצוע:
33%
אתה:
0%
אמנותי: 1.9
מקצוע:
19%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • הֶשֵׂגיות: מקצועות המספקים ערך זה אלו מקצועות המכוונים לתוצאות ומאפשרים לעובדים להשתמש ביכולות החזקות ביותר שלהם, ומעניקים להם תחושה של הישג. הצרכים המתאימים הם ניצול יכולות והישגיות.
  • תמיכה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים מערך תמיכה לעובדים. הצרכים המתאימים הם מדיניות החברה, פיקוח: יחסי אנוש ופיקוח: טכני.
  • עצמאות: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לעבוד לבד ולקבל החלטות. הצרכים המתאימים הם יצירתיות, אחריות ואוטונומיה.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • תשומת לב לפרטים: המקצוע דורש להקפיד על ירידה לפרטי פרטים ויסודיות בהשלמת משימות.
  • יושרה: המקצוע דורש כנות ואתיקה.
  • אמינות: המקצוע דורש להיות אמין, אחראי ולמלא אחר התחייבויות.
- ידע נדרש -

  • שפה אנגלית: הכרת המבנה והתוכן של השפה האנגלית כולל משמעות וכתיבה של מילים, כללי קומפוזיציה ודקדוק.
  • מחשבים ואלקטרוניקה: ידע במעגלים, מעבדים, שבבים, ציוד אלקטרוני וחומרת מחשב ותוכנה, כולל יישומים ותכנות.
  • שירות לקוחות ושירות אישי: הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.

- יכולות נדרשות -

  • דֵּדוּקְְצְיָה: היכולת ליישם כללים כלליים על בעיות ספציפיות כדי לייצר תשובות הגיוניות.
  • סידור מידע: היכולת לסדר דברים, פעולות או תבניות מסוימיות על פי כלל או מערך חוקים ספציפי (למשל, דפוסי מספרים, אותיות, מילים, תמונות, פעולות מתמטיות).
  • הבנה בעל פה: היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.

- כישורים נדרשים -

  • חשיבה ביקורתית: שימוש בהיגיון ונימוקים לזיהוי נקודות החוזק והחולשה של פתרונות, מסקנות או גישות חלופיות לבעיות.
  • הבנת הנקרא: הבנת משפטים ופסקאות כתובות במסמכים הקשורים לעבודה.
  • שמיעה אקטיבית: מתן תשומת לב מלאה למה שאנשים אחרים אומרים, לקיחת זמן בשביל להבין את הנקודות הנשמעות, ושאילת שאלות כשמתאים ולא בזמן לא הולם.

- טכנולוגיות -

  • Extensible markup language XML
  • Epic Systems
  • Citrix
  • C++
  • C#
  • Go
  • IBM SPSS Statistics
  • MEDITECH software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Office
  • Microsoft PowerPoint
  • Microsoft Project
  • Microsoft SQL Server
  • Microsoft Visio

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?