הכוונה ייעוץ לימודים
מנהל פיצויים והטבות

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי מנהל פיצויים והטבות?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי מנהל פיצויים והטבות

באחריות מנהל פיצויים והטבות לבנות תוכנית ולנהל את מנגנוני הפיצוי וההטבות של הארגון.

משימות נפוצות:

  • תכנון, הערכה ושינוי מדיניות תנאי שכר ההטבות בכדי להבטיח שאלו יהיו עדכניות, תחרותיות ובהתאם לדרישות החוק.
  • ניתוח מדיניות פיצויים, תקנות ממשלתיות ושיעורי שכר לפיתוח תוכנית הטבות תחרותית.
  • ניהול ובדיקה של תוכניות הטבות ותגמול לעובדים, כולל הטמעה של תוכניות כאלו ותנאים נלווים בעקבות תהליכי מיזוג ורכישות.

פעילויות נפוצות:

  • קבלת מידע: קבלת מידע ממקורות רלוונטים כמו התבוננות, חיפוש, מחקר ועוד.
  • תקשורת עם מנהלים, עמיתים או עובדים: מסירת מידע למנהלים, עמיתים או עובדים הכפופים להם באמצעות הטלפון, בכתב, בדואר אלקטרוני או באופן אישי.
  • קבלת החלטות ופתרון בעיות: ניתוח מידע והערכת תוצאות לבחירת הפיתרון הטוב ביותר לבעיה.
מאפייני אישיות בולטים של מנהל פיצויים והטבות:
יוזמתי: 10
מקצוע:
100%
אתה:
0%
מנהלתי: 7.6
מקצוע:
76%
אתה:
0%
חברתי: 6.7
מקצוע:
67%
אתה:
0%
אמנותי: 2.4
מקצוע:
24%
אתה:
0%
מחקרי: 1.9
מקצוע:
19%
אתה:
0%
ביצועי: 1.4
מקצוע:
14%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • יחסים: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לתת שירות לאחרים ולעבוד עם עמיתים לעבודה בסביבה ידידותית ולא תחרותית. הצרכים המתאימים הם עמיתים לעבודה, ערכים מוסריים ושירות סוציאלי.
  • תמיכה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים מערך תמיכה לעובדים. הצרכים המתאימים הם מדיניות החברה, פיקוח: יחסי אנוש ופיקוח: טכני.
  • עצמאות: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לעבוד לבד ולקבל החלטות. הצרכים המתאימים הם יצירתיות, אחריות ואוטונומיה.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • יושרה: המקצוע דורש כנות ואתיקה.
  • תשומת לב לפרטים: המקצוע דורש להקפיד על ירידה לפרטי פרטים ויסודיות בהשלמת משימות.
  • חשיבה אנליטית: המקצוע דורש ניתוח מידע ושימוש בהיגיון כדי לטפל בבעיות.
- ידע נדרש -

  • כוח אדם ומשאבי אנוש: הכרת עקרונות ונהלים לגיוס כוח אדם, בחירה, הכשרה, פיצויים והטבות, יחסי עבודה, ומשא ומתן, ומערכות מידע לניהול המשאב האנושי.
  • אדמינסטרציה ומנהלה: הכרת עקרונות עסקיים וניהוליים המעורבים בתכנון אסטרטגי, הקצאת משאבים, ניהול משאבי אנוש, טכניקת מנהיגות, שיטות ייצור ותיאום בין אנשים ומשאבים.
  • שפה אנגלית: הכרת המבנה והתוכן של השפה האנגלית כולל משמעות וכתיבה של מילים, כללי קומפוזיציה ודקדוק.

- יכולות נדרשות -

  • הבנה בעל פה: היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.
  • הבנה בכתב: היכולת לקרוא ולהבין מידע ורעיונות המוצגים בכתב.
  • ביטוי מילולי: היכולת לתקשר מידע ורעיונות בדיבור כך שאחרים יבינו.

- כישורים נדרשים -

  • הבנת הנקרא: הבנת משפטים ופסקאות כתובות במסמכים הקשורים לעבודה.
  • שמיעה אקטיבית: מתן תשומת לב מלאה למה שאנשים אחרים אומרים, לקיחת זמן בשביל להבין את הנקודות הנשמעות, ושאילת שאלות כשמתאים ולא בזמן לא הולם.
  • דיבור: היכולת לדבר עם אחרים כדי להעביר מידע בצורה יעילה.

- טכנולוגיות -

  • Adobe Systems Adobe Illustrator
  • Adobe Systems Adobe Photoshop
  • ADP Workforce Now
  • Brainworks
  • Enterprise resource planning ERP software
  • IBM Notes
  • Intuit QuickBooks
  • LinkedIn
  • Microsoft Access
  • Microsoft Dynamics GP
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Office
  • Microsoft Outlook
  • Microsoft PowerPoint
  • Microsoft Project

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?