הכוונה ייעוץ לימודים
מנהל שירותים חברתיים וקהילתיים

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי מנהל שירותים חברתיים וקהילתיים?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי מנהל שירותים חברתיים וקהילתיים

מנהל שירותים חברתיים וקהילתיים אחראי על תכנון ותיאום פעילויות הכוללות שירותים חברתיים או ארגון הסברה לקהילה. כמו כן, עליו לבנות תוכנית ולפקח על תקציב התוכנית או הארגון, מעורבות המשתתפים, דרישות התוכנית וההטבות. העבודה עשויה לכלול תקשורת ועבודה עם עובדים סוציאליים, יועצים או קציני מבחן.

משימות נפוצות:

  • הקמה ופיקוח של הליכים מנהליים בכדי לעמוד ביעדים שהציב הדירקטוריון או חברי הנהלה בכירה.
  • ניהול והכוונת פיעולתם של אנשי צוות מקצועי, צוות טכני ומתנדבים.
  • הערכת עבודתם של הצוות והמתנדבים בכדי להבטיח שהתוכניות יהיו באיכות הולמת ושהמשאבים מנוצלים באופן יעיל.

פעילויות נפוצות:

  • תקשורת עם מנהלים, עמיתים או עובדים: מסירת מידע למנהלים, עמיתים או עובדים הכפופים להם באמצעות הטלפון, בכתב, בדואר אלקטרוני או באופן אישי.
  • קבלת מידע: קבלת מידע ממקורות רלוונטים כמו התבוננות, חיפוש, מחקר ועוד.
  • ארגון, תכנון ותעדוף העבודה: פיתוח יעדים ותוכניות ספציפיים לתעדוף, ארגון וביצוע העבודת.
מאפייני אישיות בולטים של מנהל שירותים חברתיים וקהילתיים:
יוזמתי: 9.5
מקצוע:
95%
אתה:
0%
חברתי: 8.6
מקצוע:
86%
אתה:
0%
מנהלתי: 4.8
מקצוע:
48%
אתה:
0%
אמנותי: 3.8
מקצוע:
38%
אתה:
0%
מחקרי: 1.9
מקצוע:
19%
אתה:
0%
ביצועי: 1.4
מקצוע:
14%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • יחסים: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לתת שירות לאחרים ולעבוד עם עמיתים לעבודה בסביבה ידידותית ולא תחרותית. הצרכים המתאימים הם עמיתים לעבודה, ערכים מוסריים ושירות סוציאלי.
  • עצמאות: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לעבוד לבד ולקבל החלטות. הצרכים המתאימים הם יצירתיות, אחריות ואוטונומיה.
  • תנאי עבודה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים ביטחון תעסוקתי ותנאי עבודה טובים. הצרכים המתאימים הם פעילות, תמורה, עצמאות, ביטחון, מגוון ותנאי עבודה.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • מַנהִיגוּת: מקצוע הדורש נכונות להוביל, לקחת אחריות, להשמיע דעות ולתת הכוונה.
  • יושרה: המקצוע דורש כנות ואתיקה.
  • אמינות: המקצוע דורש להיות אמין, אחראי ולמלא אחר התחייבויות.
- ידע נדרש -

  • שירות לקוחות ושירות אישי: הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
  • אדמינסטרציה ומנהלה: הכרת עקרונות עסקיים וניהוליים המעורבים בתכנון אסטרטגי, הקצאת משאבים, ניהול משאבי אנוש, טכניקת מנהיגות, שיטות ייצור ותיאום בין אנשים ומשאבים.
  • שפה אנגלית: הכרת המבנה והתוכן של השפה האנגלית כולל משמעות וכתיבה של מילים, כללי קומפוזיציה ודקדוק.

- יכולות נדרשות -

  • ביטוי מילולי: היכולת לתקשר מידע ורעיונות בדיבור כך שאחרים יבינו.
  • הבנה בעל פה: היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.
  • הבנה בכתב: היכולת לקרוא ולהבין מידע ורעיונות המוצגים בכתב.

- כישורים נדרשים -

  • תפיסה חברתית: להיות מודעים לתגובות של אחרים ולהבין מדוע הם מגיבים כפי שהם מגיבים.
  • מוכוון שירות: לחפש באופן אקטיבי דרכים לעזור לאנשים.
  • פתרון בעיות מורכבות: זיהוי בעיות מורכבות ובדיקת מידע הקשור לפיתוח והערכת אפשרויות ליישום פתרונות שונים.

- טכנולוגיות -

  • Healthcare common procedure coding system HCPCS
  • Microsoft PowerPoint
  • Microsoft Outlook
  • Microsoft Office
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Dynamics
  • Microsoft Access
  • Microsoft Word
  • Microsoft Visual FoxPro
  • Microsoft Publisher
  • IBM Lotus 1-2-3
  • Financial accounting software
  • FileMaker Pro
  • Corel WordPerfect Office Suite
  • Corel QuattroPro

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?