הכוונה ייעוץ לימודים
מסייע לפיזיותרפיסט

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי מסייע לפיזיותרפיסט?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי מסייע לפיזיותרפיסט

מסייע לפיזיותרפיסט עובד בפיקוח צמוד של פיזיותרפיסט או עוזר פיזיותרפיה, ומבצע רק משימות שהועברו, נבחרות או שגרתיות במצבים ספציפיים. משימות אלו כוללות הכנת המטופל ואזור הטיפול.

משימות נפוצות:

  • ניקוי וארגון פינת עבודה וחיטוי ציוד לאחר הטיפול.
  • הנחייה, שמירה, סיוע ומתן מוטיבציה למטופלים לתרגל ולבצע אימוני פיזיותרפיה בהנחיית הצוות הרפואי.
  • תיעוד הטיפול שניתן והציוד שהשתמשו בו.

פעילויות נפוצות:

  • סיוע וטיפול באחרים: מתן סיוע אישי, טיפול רפואי, תמיכה רגשית או טיפול אישי אחר לאחרים. הכוונה לעמיתים בעבודה, לקוחות או מטופלים.
  • תקשורת עם מנהלים, עמיתים או עובדים: מסירת מידע למנהלים, עמיתים או עובדים הכפופים להם באמצעות הטלפון, בכתב, בדואר אלקטרוני או באופן אישי.
  • ביצוע פעילויות גופניות כלליות: ביצוע פעילויות גופניות הדורשות שימוש ניכר בידיים, ברגליים והנעת כל הגוף, כגון טיפוס, הרמה, איזון, הליכה, כפיפות וכדומה.
מאפייני אישיות בולטים של מסייע לפיזיותרפיסט:
חברתי: 9.5
מקצוע:
95%
אתה:
0%
ביצועי: 8.1
מקצוע:
81%
אתה:
0%
מנהלתי: 3.8
מקצוע:
38%
אתה:
0%
יוזמתי: 3.3
מקצוע:
33%
אתה:
0%
מחקרי: 2.4
מקצוע:
24%
אתה:
0%
אמנותי: 1.9
מקצוע:
19%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • יחסים: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לתת שירות לאחרים ולעבוד עם עמיתים לעבודה בסביבה ידידותית ולא תחרותית. הצרכים המתאימים הם עמיתים לעבודה, ערכים מוסריים ושירות סוציאלי.
  • תמיכה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים מערך תמיכה לעובדים. הצרכים המתאימים הם מדיניות החברה, פיקוח: יחסי אנוש ופיקוח: טכני.
  • הֶשֵׂגיות: מקצועות המספקים ערך זה אלו מקצועות המכוונים לתוצאות ומאפשרים לעובדים להשתמש ביכולות החזקות ביותר שלהם, ומעניקים להם תחושה של הישג. הצרכים המתאימים הם ניצול יכולות והישגיות.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • אמינות: המקצוע דורש להיות אמין, אחראי ולמלא אחר התחייבויות.
  • שיתוף פעולה: המקצוע דורש להיות נעים עם אחרים בעבודה ובעל גישה מיטיבית ושיתופית.
  • יושרה: המקצוע דורש כנות ואתיקה.
- ידע נדרש -

  • שירות לקוחות ושירות אישי: הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
  • טיפול וייעוץ: הכרת עקרונות, שיטות ונהלים לאבחון, טיפול ושיקום אספקטים שונים בתפקוד יום יומי, כולל ייעוץ והכוונה בנושאי קרירה.
  • חינוך והדרכה: הכרת עקרונות ושיטות לתכנון ובניית תכניות לימודים והכשרה, הוראה והדרכה ליחידים וקבוצות.

- יכולות נדרשות -

  • ביטוי מילולי: היכולת לתקשר מידע ורעיונות בדיבור כך שאחרים יבינו.
  • הבנה בעל פה: היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.
  • רגישות לבעיות: היכולת לדעת מתי משהו לא בסדר או עשוי להשתבש. זה לא כרוך בפתרון הבעיה, רק הכרה שיש בעיה.

- כישורים נדרשים -

  • שמיעה אקטיבית: מתן תשומת לב מלאה למה שאנשים אחרים אומרים, לקיחת זמן בשביל להבין את הנקודות הנשמעות, ושאילת שאלות כשמתאים ולא בזמן לא הולם.
  • תפיסה חברתית: להיות מודעים לתגובות של אחרים ולהבין מדוע הם מגיבים כפי שהם מגיבים.
  • תֵאוּם: התאמת הפעולות שלי ביחס ובהתאם לפעולות של אחרים.

- טכנולוגיות -

  • Microsoft Word
  • Microsoft Outlook
  • Microsoft Office
  • Microsoft Excel
  • MEDITECH software
  • Epic Systems
  • Word processing software
  • Scheduling software
  • Patient record maintenance software
  • Medical procedure coding software

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?