הכוונה ייעוץ לימודים
מפעיל טלפוני

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי מפעיל טלפוני?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי מפעיל טלפוני

תפקידו של מפעיל טלפוני הוא לספק מידע על ידי גישה לספריות אלפביתיות, גיאוגרפיות או אחרות. הוא מסייע ללקוחות בבקשות חיוב מיוחדות, כגון חיובים לצד שלישי וזיכויים או החזרים בגין מספרי חיוג שגויים. מפעיל טלפוני עשוי לטפל בשיחות חירום ולסייע לילדים או לאנשים עם מוגבלות פיזית לבצע שיחות טלפון.

משימות נפוצות:

  • האזנה לבקשות הלקוחות, בדיקת המידע בספריות המידע האלפבתיות או גיאוגרפיות, ומתן מענה לשאלות או לבקשות מידע.
  • בדיקת והצעת אפשרויות איות אחרות, מיקומים או אופציות רישום חלופיות בכדי לנסות ולאתר מידע חסר לפי בקשת הלקוחות.
  • הצעת סיוע ועזרה לאנשים שאינם מסוגלים לחייג או שנמצאים במצבי חירום.

פעילויות נפוצות:

  • אינטראקציה עם מחשבים: שימוש במחשבים ובמערכות מחשב (כולל חומרה ותוכנה) כדי לתכנת, להגדיר פונקציות, להזין נתונים או לעבד מידע.
  • תקשורת עם מנהלים, עמיתים או עובדים: מסירת מידע למנהלים, עמיתים או עובדים הכפופים להם באמצעות הטלפון, בכתב, בדואר אלקטרוני או באופן אישי.
  • פתרון סכסוכים ומשא ומתן עם אחרים: טיפול בתלונות, יישוב סכסוכים, פתרון תלונות ועימותים, או משא ומתן אחר עם אחרים.
מאפייני אישיות בולטים של מפעיל טלפוני:
מנהלתי: 9.5
מקצוע:
95%
אתה:
0%
חברתי: 6.2
מקצוע:
62%
אתה:
0%
יוזמתי: 5.7
מקצוע:
57%
אתה:
0%
ביצועי: 5.7
מקצוע:
57%
אתה:
0%
אמנותי: 1.9
מקצוע:
19%
אתה:
0%
מחקרי: 1.4
מקצוע:
14%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • יחסים: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לתת שירות לאחרים ולעבוד עם עמיתים לעבודה בסביבה ידידותית ולא תחרותית. הצרכים המתאימים הם עמיתים לעבודה, ערכים מוסריים ושירות סוציאלי.
  • תמיכה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים מערך תמיכה לעובדים. הצרכים המתאימים הם מדיניות החברה, פיקוח: יחסי אנוש ופיקוח: טכני.
  • עצמאות: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לעבוד לבד ולקבל החלטות. הצרכים המתאימים הם יצירתיות, אחריות ואוטונומיה.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • עמידות ללחץ: המקצוע דורש קבלת ביקורת והתמודדות רגועה ויעילה עם מצבי לחץ גבוהים.
  • יושרה: המקצוע דורש כנות ואתיקה.
  • אמינות: המקצוע דורש להיות אמין, אחראי ולמלא אחר התחייבויות.
- ידע נדרש -

  • שירות לקוחות ושירות אישי: הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
  • שפה אנגלית: הכרת המבנה והתוכן של השפה האנגלית כולל משמעות וכתיבה של מילים, כללי קומפוזיציה ודקדוק.
  • טלקומוניקציה: ידע בהעברה, שידור, מיתוג, בקרה ותפעול של מערכות טלקומוניקציה.

- יכולות נדרשות -

  • ביטוי מילולי: היכולת לתקשר מידע ורעיונות בדיבור כך שאחרים יבינו.
  • הבנה בעל פה: היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.
  • בהירות דיבור: היכולת לדבר בצורה ברורה כדי שאחרים יוכלו להבין אותך.

- כישורים נדרשים -

  • שמיעה אקטיבית: מתן תשומת לב מלאה למה שאנשים אחרים אומרים, לקיחת זמן בשביל להבין את הנקודות הנשמעות, ושאילת שאלות כשמתאים ולא בזמן לא הולם.
  • דיבור: היכולת לדבר עם אחרים כדי להעביר מידע בצורה יעילה.
  • מוכוון שירות: לחפש באופן אקטיבי דרכים לעזור לאנשים.

- טכנולוגיות -

  • Microsoft Word
  • Microsoft Windows
  • Microsoft Outlook
  • Microsoft Office
  • Microsoft Excel
  • Data entry software
  • Word processing software
  • Video conference software
  • Computer aided dispatch software
  • Handheld computer device software

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?