הכוונה ייעוץ לימודים
מפקח מפעילי נהגי משאיות ומובילי מטען

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי מפקח מפעילי נהגי משאיות ומובילי מטען?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי מפקח מפעילי נהגי משאיות ומובילי מטען

תפקידו של מפקח מפעילי נהגי משאיות ומובילי מטען הוא לפקח, לנהל ולתאם את פעילותיהם של נהגים אלו.

משימות נפוצות:

  • מתן סיוע לעובדים במשימות, כמו העמסת רכבים.
  • ניהול עובדים בתחבורה או בשירותים נלווים, כמו שאיבה, העברה, אחסון, העמסה או פריקה של חומרים.
  • תכנון וקביעת לוחות זמנים.

פעילויות נפוצות:

  • תקשורת עם מנהלים, עמיתים או עובדים: מסירת מידע למנהלים, עמיתים או עובדים הכפופים להם באמצעות הטלפון, בכתב, בדואר אלקטרוני או באופן אישי.
  • קבלת החלטות ופתרון בעיות: ניתוח מידע והערכת תוצאות לבחירת הפיתרון הטוב ביותר לבעיה.
  • קבלת מידע: קבלת מידע ממקורות רלוונטים כמו התבוננות, חיפוש, מחקר ועוד.
מאפייני אישיות בולטים של מפקח מפעילי נהגי משאיות ומובילי מטען:
יוזמתי: 10
מקצוע:
100%
אתה:
0%
מנהלתי: 8.1
מקצוע:
81%
אתה:
0%
ביצועי: 6.7
מקצוע:
67%
אתה:
0%
חברתי: 2.9
מקצוע:
29%
אתה:
0%
מחקרי: 2.4
מקצוע:
24%
אתה:
0%
אמנותי: 1.4
מקצוע:
14%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • תמיכה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים מערך תמיכה לעובדים. הצרכים המתאימים הם מדיניות החברה, פיקוח: יחסי אנוש ופיקוח: טכני.
  • עצמאות: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לעבוד לבד ולקבל החלטות. הצרכים המתאימים הם יצירתיות, אחריות ואוטונומיה.
  • יחסים: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לתת שירות לאחרים ולעבוד עם עמיתים לעבודה בסביבה ידידותית ולא תחרותית. הצרכים המתאימים הם עמיתים לעבודה, ערכים מוסריים ושירות סוציאלי.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • אמינות: המקצוע דורש להיות אמין, אחראי ולמלא אחר התחייבויות.
  • מַנהִיגוּת: מקצוע הדורש נכונות להוביל, לקחת אחריות, להשמיע דעות ולתת הכוונה.
  • עמידות ללחץ: המקצוע דורש קבלת ביקורת והתמודדות רגועה ויעילה עם מצבי לחץ גבוהים.
- ידע נדרש -

  • תובלה והיסעים: הכרת עקרונות ושיטות להעברת אנשים או סחורות באוויר, ברכבת, בים או בכביש, כולל העלויות והיתרונות היחסיים.
  • שירות לקוחות ושירות אישי: הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
  • אדמינסטרציה ומנהלה: הכרת עקרונות עסקיים וניהוליים המעורבים בתכנון אסטרטגי, הקצאת משאבים, ניהול משאבי אנוש, טכניקת מנהיגות, שיטות ייצור ותיאום בין אנשים ומשאבים.

- יכולות נדרשות -

  • ביטוי מילולי: היכולת לתקשר מידע ורעיונות בדיבור כך שאחרים יבינו.
  • הבנה בעל פה: היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.
  • הבנה בכתב: היכולת לקרוא ולהבין מידע ורעיונות המוצגים בכתב.

- כישורים נדרשים -

  • שמיעה אקטיבית: מתן תשומת לב מלאה למה שאנשים אחרים אומרים, לקיחת זמן בשביל להבין את הנקודות הנשמעות, ושאילת שאלות כשמתאים ולא בזמן לא הולם.
  • תֵאוּם: התאמת הפעולות שלי ביחס ובהתאם לפעולות של אחרים.
  • ניהול זמן: ניהול הזמן האישי והזמן של אחרים.

- טכנולוגיות -

  • Enterprise resource planning ERP software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Office
  • Microsoft Outlook
  • Microsoft PowerPoint
  • Microsoft Word
  • SAP
  • MagicLogic Optimization Cube-IQ
  • Load optimization software
  • JDA Manugistics
  • General ledger software
  • Fleet management systems
  • Creative Systems Corporation Freight-Link System
  • Coptimal Logics AutoLoad Pro

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?