הכוונה ייעוץ לימודים
מפקח עובדי מכירות קימעונאים

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי מפקח עובדי מכירות קימעונאים?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי מפקח עובדי מכירות קימעונאים

תפקידו של מפקח עובדי מכירות קימעונאים הוא פיקוח ותיאום פעילות עובדי מכירות קמעונאיות במפעל או במחלקה. משימותיו יכולות לכלול ניהול רכישות, תקצוב, גיוסים, הדרכות כח אדם ועוד.

משימות נפוצות:

  • קבלת הלקוחות, ומתן סיוע ומענה לשאלות או תלונות.
  • ניהול ופיקוח עובדים העוסקים במכירות, במלאי, בתשלומים או בביצוע שירותים שונים ללקוחות.
  • בחינת הסחורה כדי לוודא שהיא מתומחרת ומוצגת כהלכה וכפי שפורסם.

פעילויות נפוצות:

  • הכשרה והוראה של אחרים: זיהוי הצרכים החינוכיים של אחרים, פיתוח תכניות חינוך, תוכניות הכשרה פורמליות, שיעורים והוראה או הדרכה של אחרים.
  • הופעה או עבודה ישירה עם הציבור: הופעה מול ועבור אנשים או התמודדות ישירה (פנים אל פנים) עם אנשים. זה כולל שירות לקוחות במסעדות, בחנויות וקבלת לקוחות או אורחים.
  • קבלת החלטות ופתרון בעיות: ניתוח מידע והערכת תוצאות לבחירת הפיתרון הטוב ביותר לבעיה.
מאפייני אישיות בולטים של מפקח עובדי מכירות קימעונאים:
יוזמתי: 10
מקצוע:
100%
אתה:
0%
מנהלתי: 7.6
מקצוע:
76%
אתה:
0%
חברתי: 6.2
מקצוע:
62%
אתה:
0%
ביצועי: 4.3
מקצוע:
43%
אתה:
0%
אמנותי: 2.4
מקצוע:
24%
אתה:
0%
מחקרי: 1.4
מקצוע:
14%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • עצמאות: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לעבוד לבד ולקבל החלטות. הצרכים המתאימים הם יצירתיות, אחריות ואוטונומיה.
  • יחסים: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לתת שירות לאחרים ולעבוד עם עמיתים לעבודה בסביבה ידידותית ולא תחרותית. הצרכים המתאימים הם עמיתים לעבודה, ערכים מוסריים ושירות סוציאלי.
  • תמיכה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים מערך תמיכה לעובדים. הצרכים המתאימים הם מדיניות החברה, פיקוח: יחסי אנוש ופיקוח: טכני.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • יושרה: המקצוע דורש כנות ואתיקה.
  • עמידות ללחץ: המקצוע דורש קבלת ביקורת והתמודדות רגועה ויעילה עם מצבי לחץ גבוהים.
  • מַנהִיגוּת: מקצוע הדורש נכונות להוביל, לקחת אחריות, להשמיע דעות ולתת הכוונה.
- ידע נדרש -

  • שירות לקוחות ושירות אישי: הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
  • אדמינסטרציה ומנהלה: הכרת עקרונות עסקיים וניהוליים המעורבים בתכנון אסטרטגי, הקצאת משאבים, ניהול משאבי אנוש, טכניקת מנהיגות, שיטות ייצור ותיאום בין אנשים ומשאבים.
  • מכירות ושיווק: הכרת עקרונות ושיטות להצגה, קידום ומכירה של מוצרים או שירותים. זה כולל אסטרטגיות וטקטיקות שיווק, הדגמת מוצרים, טכניקות מכירה ומערכות בקרת מכירות.

- יכולות נדרשות -

  • ביטוי מילולי: היכולת לתקשר מידע ורעיונות בדיבור כך שאחרים יבינו.
  • הבנה בעל פה: היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.
  • בהירות דיבור: היכולת לדבר בצורה ברורה כדי שאחרים יוכלו להבין אותך.

- כישורים נדרשים -

  • שמיעה אקטיבית: מתן תשומת לב מלאה למה שאנשים אחרים אומרים, לקיחת זמן בשביל להבין את הנקודות הנשמעות, ושאילת שאלות כשמתאים ולא בזמן לא הולם.
  • דיבור: היכולת לדבר עם אחרים כדי להעביר מידע בצורה יעילה.
  • מוכוון שירות: לחפש באופן אקטיבי דרכים לעזור לאנשים.

- טכנולוגיות -

  • Adobe Systems Adobe Photoshop
  • Adobe Systems Adobe InDesign
  • Adobe Systems Adobe Illustrator
  • Autodesk Revit
  • Adobe Systems Adobe Acrobat
  • Data entry software
  • Facebook
  • Google AdWords
  • Google Analytics
  • Google Docs
  • Google Drive
  • IBM Cognos Impromptu
  • IBM Notes
  • IBM SPSS Statistics
  • Kronos Enterprise Workforce Management

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?