הכוונה ייעוץ לימודים
מראיין

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי מראיין?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי מראיין

תפקידו של מראיין הוא לראיין אנשים בטלפון, בדואר, באופן אישי או באמצעים אחרים לצורך מילוי טפסים, בקשות או שאלונים. הוא יכול לשאול שאלות ספציפיות או כלליות, להקליט את התשובות למטרות תיעוד וגם לסייע לאנשים במילוי הטופס. הוא צריך גם למיין, לסווג ולהגיש את הטפסים שמולאו.

משימות נפוצות:

  • שאילת שאלות בהתאם להנחיות להשגת מידע מוגדר, כמו שם האדם, כתובתו, גילו, שיוך דתי או מצב משפחתי.
  • יצירת קשר עם אנשים בטלפון, בדואר או באופן אישי לביצוע ראיון בבית, במקום העסק או בשטח.
  • איסוף, רישום וקידוד תוצאות או נתונים מראיון או סקר, באמצעות מחשב או טופס מוגדר.

פעילויות נפוצות:

  • קבלת מידע: קבלת מידע ממקורות רלוונטים כמו התבוננות, חיפוש, מחקר ועוד.
  • עיבוד מידע: איסוף, קידוד, סיווג, חישוב, עריכה, בקרה או אימות מידע ונתונים.
  • אינטראקציה עם מחשבים: שימוש במחשבים ובמערכות מחשב (כולל חומרה ותוכנה) כדי לתכנת, להגדיר פונקציות, להזין נתונים או לעבד מידע.
מאפייני אישיות בולטים של מראיין:
מנהלתי: 8.6
מקצוע:
86%
אתה:
0%
יוזמתי: 7.6
מקצוע:
76%
אתה:
0%
חברתי: 6.7
מקצוע:
67%
אתה:
0%
ביצועי: 1.9
מקצוע:
19%
אתה:
0%
מחקרי: 1.9
מקצוע:
19%
אתה:
0%
אמנותי: 1.9
מקצוע:
19%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • יחסים: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לתת שירות לאחרים ולעבוד עם עמיתים לעבודה בסביבה ידידותית ולא תחרותית. הצרכים המתאימים הם עמיתים לעבודה, ערכים מוסריים ושירות סוציאלי.
  • תמיכה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים מערך תמיכה לעובדים. הצרכים המתאימים הם מדיניות החברה, פיקוח: יחסי אנוש ופיקוח: טכני.
  • עצמאות: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לעבוד לבד ולקבל החלטות. הצרכים המתאימים הם יצירתיות, אחריות ואוטונומיה.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • שליטה עצמית: המקצוע דורש שמירה על קור רוח, שמירה על רגשות, שליטה על כעסים והימנעות מהתנהגות תוקפנית, אפילו במצבים קשים מאוד.
  • יושרה: המקצוע דורש כנות ואתיקה.
  • תשומת לב לפרטים: המקצוע דורש להקפיד על ירידה לפרטי פרטים ויסודיות בהשלמת משימות.
- ידע נדרש -

  • שפה אנגלית: הכרת המבנה והתוכן של השפה האנגלית כולל משמעות וכתיבה של מילים, כללי קומפוזיציה ודקדוק.
  • שירות לקוחות ושירות אישי: הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
  • מחשבים ואלקטרוניקה: ידע במעגלים, מעבדים, שבבים, ציוד אלקטרוני וחומרת מחשב ותוכנה, כולל יישומים ותכנות.

- יכולות נדרשות -

  • ביטוי מילולי: היכולת לתקשר מידע ורעיונות בדיבור כך שאחרים יבינו.
  • הבנה בעל פה: היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.
  • בהירות דיבור: היכולת לדבר בצורה ברורה כדי שאחרים יוכלו להבין אותך.

- כישורים נדרשים -

  • שמיעה אקטיבית: מתן תשומת לב מלאה למה שאנשים אחרים אומרים, לקיחת זמן בשביל להבין את הנקודות הנשמעות, ושאילת שאלות כשמתאים ולא בזמן לא הולם.
  • דיבור: היכולת לדבר עם אחרים כדי להעביר מידע בצורה יעילה.
  • הבנת הנקרא: הבנת משפטים ופסקאות כתובות במסמכים הקשורים לעבודה.

- טכנולוגיות -

  • Microsoft Word
  • Microsoft PowerPoint
  • Microsoft Outlook
  • Microsoft Office
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Dynamics
  • MEDITECH software
  • Medical condition coding software
  • Jenzabar EX
  • Data entry software
  • Oracle PeopleSoft
  • SAP Business Objects
  • Nebu Dub InterViewer
  • Creative Research Systems The Survey System
  • FluidSurveys

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?