הכוונה ייעוץ לימודים
מתאם, בוחן ו/או חוקר תביעות

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי מתאם, בוחן ו/או חוקר תביעות ?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי מתאם, בוחן ו/או חוקר תביעות

מתאם, בוחן ו/או חוקר תביעות בודק ובוחן תביעות שהוסדרו כדי לקבוע שאכן התשלומים וההסדרים נעשו ונעשים בהתאם לנהלי החברה. עליו להתייעץ עם יועץ משפטי בתביעות המחייבות התדיינות משפטית, והוא עשוי להסדיר גם תביעות ביטוח.

משימות נפוצות:

  • השתתפות במפגשי גישור או משפט.
  • קיום שיחות עם מכרים או מעסיקים לשעבר כדי לאמת נתונים כולל תיעוד תעסוקתי או רקע לגבי אנשים או עסקים המבקשים אשראי.
  • ניהול משא ומתן על הסדרי תביעה או מתן המלצות בנושאים משפטיים כאשר לא ניתן לנהל משא ומתן ולהגיע להסדר.

פעילויות נפוצות:

  • אינטראקציה עם מחשבים: שימוש במחשבים ובמערכות מחשב (כולל חומרה ותוכנה) כדי לתכנת, להגדיר פונקציות, להזין נתונים או לעבד מידע.
  • קבלת מידע: קבלת מידע ממקורות רלוונטים כמו התבוננות, חיפוש, מחקר ועוד.
  • קבלת החלטות ופתרון בעיות: ניתוח מידע והערכת תוצאות לבחירת הפיתרון הטוב ביותר לבעיה.
מאפייני אישיות בולטים של מתאם, בוחן ו/או חוקר תביעות :
מנהלתי: 9.5
מקצוע:
95%
אתה:
0%
יוזמתי: 7.6
מקצוע:
76%
אתה:
0%
מחקרי: 4.3
מקצוע:
43%
אתה:
0%
ביצועי: 3.8
מקצוע:
38%
אתה:
0%
חברתי: 3.8
מקצוע:
38%
אתה:
0%
אמנותי: 1.9
מקצוע:
19%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • תמיכה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים מערך תמיכה לעובדים. הצרכים המתאימים הם מדיניות החברה, פיקוח: יחסי אנוש ופיקוח: טכני.
  • עצמאות: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לעבוד לבד ולקבל החלטות. הצרכים המתאימים הם יצירתיות, אחריות ואוטונומיה.
  • תנאי עבודה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים ביטחון תעסוקתי ותנאי עבודה טובים. הצרכים המתאימים הם פעילות, תמורה, עצמאות, ביטחון, מגוון ותנאי עבודה.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • יושרה: המקצוע דורש כנות ואתיקה.
  • אמינות: המקצוע דורש להיות אמין, אחראי ולמלא אחר התחייבויות.
  • תשומת לב לפרטים: המקצוע דורש להקפיד על ירידה לפרטי פרטים ויסודיות בהשלמת משימות.
- ידע נדרש -

  • שירות לקוחות ושירות אישי: הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
  • שפה אנגלית: הכרת המבנה והתוכן של השפה האנגלית כולל משמעות וכתיבה של מילים, כללי קומפוזיציה ודקדוק.
  • משפט וממשל: הכרת חוקים, נהלים משפטיים, הליכי משפט, תקדימים, תקנות ממשלתיות, צוים, כללים ותהליכים מדיניים ודמוקרטים.

- יכולות נדרשות -

  • הבנה בעל פה: היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.
  • הבנה בכתב: היכולת לקרוא ולהבין מידע ורעיונות המוצגים בכתב.
  • ביטוי מילולי: היכולת לתקשר מידע ורעיונות בדיבור כך שאחרים יבינו.

- כישורים נדרשים -

  • הבנת הנקרא: הבנת משפטים ופסקאות כתובות במסמכים הקשורים לעבודה.
  • חשיבה ביקורתית: שימוש בהיגיון ונימוקים לזיהוי נקודות החוזק והחולשה של פתרונות, מסקנות או גישות חלופיות לבעיות.
  • שמיעה אקטיבית: מתן תשומת לב מלאה למה שאנשים אחרים אומרים, לקיחת זמן בשביל להבין את הנקודות הנשמעות, ושאילת שאלות כשמתאים ולא בזמן לא הולם.

- טכנולוגיות -

  • CAD Zone Insurance
  • ADP software
  • 4n6xprt Systems StiffCalcs
  • ARSoftware WinSMAC
  • CCC Pathways Appraisal Quality Solution
  • Healthcare common procedure coding system HCPCS
  • MapScenes Evidence Recorder
  • MapScenes Pro
  • Medical condition coding software
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Office
  • Microsoft PowerPoint
  • Microsoft Word
  • PhotoModeler
  • Visual Statement Investigator Suite

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?