הכוונה ייעוץ לימודים
מתקין ומתקן ציוד טלקומוניקציה

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי מתקין ומתקן ציוד טלקומוניקציה?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי מתקין ומתקן ציוד טלקומוניקציה

תפקידו של מתקין ומתקן ציוד טלקומוניקציה הוא להתקין, להגדיר, לסדר מחדש או להסיר ציוד הפצה, ניתוב וחיוג המשמש במשרדים מרכזיים. הוא מספק שירות של תיקון טלפון, טלוויזיה בכבלים, אינטרנט וציוד תקשורת אחר של לקוחות. מתקין ומתקן ציוד טלקומוניקציה רשאי להתקין ציוד תקשורת או חיווט תקשורת במבנים.

משימות נפוצות:

  • הדגמה והצגה ללקוח כיצד יש להשתמש בציוד, ומתן מענה לכל פנייה או תלונה.
  • בדיקת מעגלים ורכיבים של ציוד טלקומוניקציה תקול בכדי לבודד מקורות לתקלות, באמצעות מדי בדיקה, דיאגרמות מעגל, בדיקות קוטביות וכלים אחרים.
  • בדיקת ציוד שהותקן לאחרונה או שעבר עדכון, בכדי להבטיח שהוא פועל כראוי ותואם את המפרטים, באמצעות ציוד בדיקה ותצפיות.

פעילויות נפוצות:

  • אינטראקציה עם מחשבים: שימוש במחשבים ובמערכות מחשב (כולל חומרה ותוכנה) כדי לתכנת, להגדיר פונקציות, להזין נתונים או לעבד מידע.
  • קבלת מידע: קבלת מידע ממקורות רלוונטים כמו התבוננות, חיפוש, מחקר ועוד.
  • קבלת החלטות ופתרון בעיות: ניתוח מידע והערכת תוצאות לבחירת הפיתרון הטוב ביותר לבעיה.
מאפייני אישיות בולטים של מתקין ומתקן ציוד טלקומוניקציה:
ביצועי: 10
מקצוע:
100%
אתה:
0%
מחקרי: 7.1
מקצוע:
71%
אתה:
0%
מנהלתי: 6.7
מקצוע:
67%
אתה:
0%
יוזמתי: 3.3
מקצוע:
33%
אתה:
0%
חברתי: 2.9
מקצוע:
29%
אתה:
0%
אמנותי: 1.9
מקצוע:
19%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • תמיכה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים מערך תמיכה לעובדים. הצרכים המתאימים הם מדיניות החברה, פיקוח: יחסי אנוש ופיקוח: טכני.
  • עצמאות: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לעבוד לבד ולקבל החלטות. הצרכים המתאימים הם יצירתיות, אחריות ואוטונומיה.
  • תנאי עבודה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים ביטחון תעסוקתי ותנאי עבודה טובים. הצרכים המתאימים הם פעילות, תמורה, עצמאות, ביטחון, מגוון ותנאי עבודה.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • אמינות: המקצוע דורש להיות אמין, אחראי ולמלא אחר התחייבויות.
  • יושרה: המקצוע דורש כנות ואתיקה.
  • תשומת לב לפרטים: המקצוע דורש להקפיד על ירידה לפרטי פרטים ויסודיות בהשלמת משימות.
- ידע נדרש -

  • שירות לקוחות ושירות אישי: הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
  • טלקומוניקציה: ידע בהעברה, שידור, מיתוג, בקרה ותפעול של מערכות טלקומוניקציה.
  • מחשבים ואלקטרוניקה: ידע במעגלים, מעבדים, שבבים, ציוד אלקטרוני וחומרת מחשב ותוכנה, כולל יישומים ותכנות.

- יכולות נדרשות -

  • הבנה בעל פה: היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.
  • רגישות לבעיות: היכולת לדעת מתי משהו לא בסדר או עשוי להשתבש. זה לא כרוך בפתרון הבעיה, רק הכרה שיש בעיה.
  • ראייה טווח קצר: היכולת לראות פרטים בטווח קרוב (במרחק מטרים ספורים מהמתבונן).

- כישורים נדרשים -

  • פתרון תקלות: קביעת סיבות לשגיאות הפעלה וקבלת החלטות מה יש לעשות בנדון.
  • תיקון: תיקון מכונות או מערכות באמצעות הכלים הדרושים.
  • ניתוח בקרת איכות: ביצוע בדיקות ובקרות על מוצרים, שירותים או תהליכים להערכת איכות ו/או ביצועים.

- טכנולוגיות -

  • Voice over internet protocol VoiP system software
  • Supervisory control and data acquisition SCADA software
  • Microsoft Word
  • Microsoft PowerPoint
  • Microsoft Office
  • Microsoft Excel
  • Apache Struts
  • Data entry software
  • Cisco IOS
  • IBM Domino
  • Fluke Networks TechAdvisor Field Access System
  • Fluke Networks Fluke TechEXPERT
  • Fluke ClearSight Analyzer

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?