הכוונה ייעוץ לימודים
נציג טלמרקטינג

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי נציג טלמרקטינג?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי נציג טלמרקטינג

נציג טלמרקטינג מנהל שיחות טלפוניות עם לקוחות בהן הוא מבצע מכירה והזמנה של מוצרים, שירותים או תרומות.

משימות נפוצות:

  • העברת תסריטי שיחות מכירה מוכנים, כולל טקסטים המתארים את המוצרים או שירותים, כדי לשכנע לקוחות פוטנציאליים לרכוש מוצר, שירות או לתרום תרומה.
  • יצירת קשר עם עסקים או אנשים פרטיים בטלפון בכדי להציע ולמכור מוצרים או שירותים, או כדי לבקש תרומות למטרות צדקה.
  • הצגת הסבר על מוצרים, שירותים ומחירים, ומתן מענה לשאלות של לקוחות.

פעילויות נפוצות:

  • מכירה או השפעה על אחרים: לשכנע אחרים לקנות סחורה או לשנות את דעתם או מעשיהם.
  • אינטראקציה עם מחשבים: שימוש במחשבים ובמערכות מחשב (כולל חומרה ותוכנה) כדי לתכנת, להגדיר פונקציות, להזין נתונים או לעבד מידע.
  • תקשורת עם אנשים מחוץ לארגון: תקשורת עם אנשים מחוץ לארגון, ייצוג הארגון ללקוחות, הציבור, הממשלה ומקורות חיצוניים אחרים. ניתן להחליף מידע זה באופן אישי, בכתב, באמצעות טלפון או דואר אלקטרוני.
מאפייני אישיות בולטים של נציג טלמרקטינג:
יוזמתי: 10
מקצוע:
100%
אתה:
0%
מנהלתי: 8.1
מקצוע:
81%
אתה:
0%
ביצועי: 4.8
מקצוע:
48%
אתה:
0%
חברתי: 3.3
מקצוע:
33%
אתה:
0%
אמנותי: 1.9
מקצוע:
19%
אתה:
0%
מחקרי: 1.4
מקצוע:
14%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • יחסים: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לתת שירות לאחרים ולעבוד עם עמיתים לעבודה בסביבה ידידותית ולא תחרותית. הצרכים המתאימים הם עמיתים לעבודה, ערכים מוסריים ושירות סוציאלי.
  • תמיכה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים מערך תמיכה לעובדים. הצרכים המתאימים הם מדיניות החברה, פיקוח: יחסי אנוש ופיקוח: טכני.
  • הֶשֵׂגיות: מקצועות המספקים ערך זה אלו מקצועות המכוונים לתוצאות ומאפשרים לעובדים להשתמש ביכולות החזקות ביותר שלהם, ומעניקים להם תחושה של הישג. הצרכים המתאימים הם ניצול יכולות והישגיות.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • עמידות ללחץ: המקצוע דורש קבלת ביקורת והתמודדות רגועה ויעילה עם מצבי לחץ גבוהים.
  • יושרה: המקצוע דורש כנות ואתיקה.
  • הַתמָדָה: מקצוע הדורש התמדה מול מכשולים.
- ידע נדרש -

  • מכירות ושיווק: הכרת עקרונות ושיטות להצגה, קידום ומכירה של מוצרים או שירותים. זה כולל אסטרטגיות וטקטיקות שיווק, הדגמת מוצרים, טכניקות מכירה ומערכות בקרת מכירות.
  • שפה אנגלית: הכרת המבנה והתוכן של השפה האנגלית כולל משמעות וכתיבה של מילים, כללי קומפוזיציה ודקדוק.
  • שירות לקוחות ושירות אישי: הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.

- יכולות נדרשות -

  • ביטוי מילולי: היכולת לתקשר מידע ורעיונות בדיבור כך שאחרים יבינו.
  • הבנה בעל פה: היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.
  • בהירות דיבור: היכולת לדבר בצורה ברורה כדי שאחרים יוכלו להבין אותך.

- כישורים נדרשים -

  • דיבור: היכולת לדבר עם אחרים כדי להעביר מידע בצורה יעילה.
  • שִׁכנוּעַ: לשכנע אחרים לשנות את דעתם או את התנהגותם.
  • שמיעה אקטיבית: מתן תשומת לב מלאה למה שאנשים אחרים אומרים, לקיחת זמן בשביל להבין את הנקודות הנשמעות, ושאילת שאלות כשמתאים ולא בזמן לא הולם.

- טכנולוגיות -

  • Microsoft Word
  • Microsoft Outlook
  • Microsoft Office
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Dynamics
  • Softphone software
  • Remote access call center software
  • Interactive voice response software
  • Database Systems Corp Telemation
  • Automatic call distribution software
  • Acarda Sales Technologies Acarda Outbound

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?