הכוונה ייעוץ לימודים
נציג מטופלים

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי נציג מטופלים?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי נציג מטופלים

תפקידו של נציג מטופלים הוא לסייע למטופלים בקבלת שירותים, הבנת מדיניות וקבלת החלטות בתחומי בריאות.

משימות נפוצות:

  • תיאום תקשורת בין מטופלים, בני משפחה, צוות רפואי, צוות מנהלי או סוכנויות רלוונטיות.
  • ראיון מטופלים או נציגים שלהם בכדי לזהות בעיות הקשורות לטיפול.
  • הפניית מטופלים לשירותי בריאות או למשאבים מתאימים.

פעילויות נפוצות:

  • קבלת מידע: קבלת מידע ממקורות רלוונטים כמו התבוננות, חיפוש, מחקר ועוד.
  • תקשורת עם מנהלים, עמיתים או עובדים: מסירת מידע למנהלים, עמיתים או עובדים הכפופים להם באמצעות הטלפון, בכתב, בדואר אלקטרוני או באופן אישי.
  • ביסוס ושמירה על יחסים בין אישיים: פיתוח קשרי עבודה ושיתופי פעולה פוריים עם אחרים ושמירה על יחסים אלו לאורך זמן.
מאפייני אישיות בולטים של נציג מטופלים:
חברתי: 9.5
מקצוע:
95%
אתה:
0%
יוזמתי: 5.2
מקצוע:
52%
אתה:
0%
מחקרי: 3.3
מקצוע:
33%
אתה:
0%
מנהלתי: 2.9
מקצוע:
29%
אתה:
0%
אמנותי: 2.4
מקצוע:
24%
אתה:
0%
ביצועי: 1.4
מקצוע:
14%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • יחסים: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לתת שירות לאחרים ולעבוד עם עמיתים לעבודה בסביבה ידידותית ולא תחרותית. הצרכים המתאימים הם עמיתים לעבודה, ערכים מוסריים ושירות סוציאלי.
  • תמיכה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים מערך תמיכה לעובדים. הצרכים המתאימים הם מדיניות החברה, פיקוח: יחסי אנוש ופיקוח: טכני.
  • הֶשֵׂגיות: מקצועות המספקים ערך זה אלו מקצועות המכוונים לתוצאות ומאפשרים לעובדים להשתמש ביכולות החזקות ביותר שלהם, ומעניקים להם תחושה של הישג. הצרכים המתאימים הם ניצול יכולות והישגיות.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • דאגה לאחרים: המקצוע דורש רגישות לצרכים ורגשותיהם של אחרים וכן להיות מבין ומועיל בעבודה.
  • שליטה עצמית: המקצוע דורש שמירה על קור רוח, שמירה על רגשות, שליטה על כעסים והימנעות מהתנהגות תוקפנית, אפילו במצבים קשים מאוד.
  • שיתוף פעולה: המקצוע דורש להיות נעים עם אחרים בעבודה ובעל גישה מיטיבית ושיתופית.
- ידע נדרש -

  • שירות לקוחות ושירות אישי: הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
  • רפואה ורפואת שיניים: הכרה והבנה של ידע וטכניקות הדרושות לאבחון וטיפול בפציעות ומחלות. כולל תסמינים, שיטות ואופציות לטיפול, תרופות ואינטראקציות בין תרופות ואמצעי טיפול מונע.
  • סוציולוגיה ואנתרופולוגיה: הכרה והבנה של התנהגות ודינמיקה קבוצתית, מגמות והשפעות חברתיות, נדידות אנושיות, מוצא אתני, תרבויות, היסטוריה ומקורות של החברה האנושית.

- יכולות נדרשות -

  • הבנה בעל פה: היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.
  • ביטוי מילולי: היכולת לתקשר מידע ורעיונות בדיבור כך שאחרים יבינו.
  • הבעה בכתב: היכולת לתקשר מידע ורעיונות בכתב (טקסט כתוב) כדי שאחרים יבינו.

- כישורים נדרשים -

  • שמיעה אקטיבית: מתן תשומת לב מלאה למה שאנשים אחרים אומרים, לקיחת זמן בשביל להבין את הנקודות הנשמעות, ושאילת שאלות כשמתאים ולא בזמן לא הולם.
  • תפיסה חברתית: להיות מודעים לתגובות של אחרים ולהבין מדוע הם מגיבים כפי שהם מגיבים.
  • מוכוון שירות: לחפש באופן אקטיבי דרכים לעזור לאנשים.

- טכנולוגיות -

  • Data entry software
  • IBM Notes
  • Healthcare common procedure coding system HCPCS
  • Google Docs
  • Epic Systems
  • Medical condition coding software
  • MEDITECH software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Dynamics
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Exchange Server
  • Microsoft Office
  • Microsoft Outlook
  • Microsoft PowerPoint
  • Microsoft Windows

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?