הכוונה ייעוץ לימודים
נציג מכירות סיטונאיות וייצור מוצרים טכניים

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי נציג מכירות סיטונאיות וייצור מוצרים טכניים?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי נציג מכירות סיטונאיות וייצור מוצרים טכניים

תפקידו של נציג מכירות סיטונאיות וייצור מוצרים טכניים הוא למכור מוצרים עבור סיטונאים או יצרנים שבהם נדרש ידע טכני או מדעי בתחומים כמו ביולוגיה, הנדסה, כימיה ואלקטרוניקה.

משימות נפוצות:

  • קיום משא ומתן על מחירים, תנאי מכר או הסכמי שירות.
  • הכנה והגשת חוזי מכירות להזמנות.
  • ביקור במפעלים כדי להעריך הצרכים הקיימים בו או כדי לקדם מכירות של מוצרים או שירותים.

פעילויות נפוצות:

  • ביסוס ושמירה על יחסים בין אישיים: פיתוח קשרי עבודה ושיתופי פעולה פוריים עם אחרים ושמירה על יחסים אלו לאורך זמן.
  • קבלת מידע: קבלת מידע ממקורות רלוונטים כמו התבוננות, חיפוש, מחקר ועוד.
  • תקשורת עם מנהלים, עמיתים או עובדים: מסירת מידע למנהלים, עמיתים או עובדים הכפופים להם באמצעות הטלפון, בכתב, בדואר אלקטרוני או באופן אישי.
מאפייני אישיות בולטים של נציג מכירות סיטונאיות וייצור מוצרים טכניים:
יוזמתי: 10
מקצוע:
100%
אתה:
0%
מנהלתי: 7.6
מקצוע:
76%
אתה:
0%
ביצועי: 4.8
מקצוע:
48%
אתה:
0%
מחקרי: 4.8
מקצוע:
48%
אתה:
0%
חברתי: 3.8
מקצוע:
38%
אתה:
0%
אמנותי: 2.4
מקצוע:
24%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • עצמאות: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לעבוד לבד ולקבל החלטות. הצרכים המתאימים הם יצירתיות, אחריות ואוטונומיה.
  • הֶשֵׂגיות: מקצועות המספקים ערך זה אלו מקצועות המכוונים לתוצאות ומאפשרים לעובדים להשתמש ביכולות החזקות ביותר שלהם, ומעניקים להם תחושה של הישג. הצרכים המתאימים הם ניצול יכולות והישגיות.
  • תנאי עבודה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים ביטחון תעסוקתי ותנאי עבודה טובים. הצרכים המתאימים הם פעילות, תמורה, עצמאות, ביטחון, מגוון ותנאי עבודה.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • יושרה: המקצוע דורש כנות ואתיקה.
  • יוזמה: מקצוע הדורש נכונות לקחת על עצמנו אחריות ואתגרים.
  • שיתוף פעולה: המקצוע דורש להיות נעים עם אחרים בעבודה ובעל גישה מיטיבית ושיתופית.
- ידע נדרש -

  • שירות לקוחות ושירות אישי: הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
  • מכירות ושיווק: הכרת עקרונות ושיטות להצגה, קידום ומכירה של מוצרים או שירותים. זה כולל אסטרטגיות וטקטיקות שיווק, הדגמת מוצרים, טכניקות מכירה ומערכות בקרת מכירות.
  • שפה אנגלית: הכרת המבנה והתוכן של השפה האנגלית כולל משמעות וכתיבה של מילים, כללי קומפוזיציה ודקדוק.

- יכולות נדרשות -

  • ביטוי מילולי: היכולת לתקשר מידע ורעיונות בדיבור כך שאחרים יבינו.
  • הבנה בעל פה: היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.
  • זיהוי דיבור: היכולת לזהות ולהבין את הדיבור של אדם אחר.

- כישורים נדרשים -

  • דיבור: היכולת לדבר עם אחרים כדי להעביר מידע בצורה יעילה.
  • שִׁכנוּעַ: לשכנע אחרים לשנות את דעתם או את התנהגותם.
  • שמיעה אקטיבית: מתן תשומת לב מלאה למה שאנשים אחרים אומרים, לקיחת זמן בשביל להבין את הנקודות הנשמעות, ושאילת שאלות כשמתאים ולא בזמן לא הולם.

- טכנולוגיות -

  • Apache Hadoop
  • Data entry software
  • Citrix
  • Google Analytics
  • Google AdWords
  • Infor ERP SyteLine
  • IBM SPSS Statistics
  • IBM Notes
  • Intuit QuickBooks
  • Linux
  • Microsoft Access
  • Microsoft Dynamics
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Office
  • Microsoft Outlook

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?