הכוונה ייעוץ לימודים
סדרן

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי סדרן?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי סדרן

תפקידו של סדרן הוא לסייע ללקוחות באירועי בידור על ידי ביצוע משימות שונות כמו איסוף כרטיסי כניסה ומעבר, סיוע במציאת מושבים, הכוונה למציאת מתקנים כגון חדרי מנוחה וטלפונים ועוד.

משימות נפוצות:

  • קבלת פני המשתתפים באירועי בידור.
  • מכירה או איסוף כרטיסי כניסה, כרטיסי מעבר או כרטיסי חברות מלקוחות באירועי בידור.
  • ניקוי מתקנים.

פעילויות נפוצות:

  • הופעה או עבודה ישירה עם הציבור: הופעה מול ועבור אנשים או התמודדות ישירה (פנים אל פנים) עם אנשים. זה כולל שירות לקוחות במסעדות, בחנויות וקבלת לקוחות או אורחים.
  • קבלת מידע: קבלת מידע ממקורות רלוונטים כמו התבוננות, חיפוש, מחקר ועוד.
  • זיהוי אובייקטים, פעולות ואירועים: זיהוי מידע על ידי סיווג, הערכה, זיהוי הבדלים או דמיון, וגילוי שינויים בנסיבות או באירועים.
מאפייני אישיות בולטים של סדרן:
חברתי: 7.1
מקצוע:
71%
אתה:
0%
מנהלתי: 7.1
מקצוע:
71%
אתה:
0%
יוזמתי: 6.7
מקצוע:
67%
אתה:
0%
ביצועי: 6.2
מקצוע:
62%
אתה:
0%
אמנותי: 1.9
מקצוע:
19%
אתה:
0%
מחקרי: 1.4
מקצוע:
14%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • יחסים: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לתת שירות לאחרים ולעבוד עם עמיתים לעבודה בסביבה ידידותית ולא תחרותית. הצרכים המתאימים הם עמיתים לעבודה, ערכים מוסריים ושירות סוציאלי.
  • תמיכה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים מערך תמיכה לעובדים. הצרכים המתאימים הם מדיניות החברה, פיקוח: יחסי אנוש ופיקוח: טכני.
  • עצמאות: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לעבוד לבד ולקבל החלטות. הצרכים המתאימים הם יצירתיות, אחריות ואוטונומיה.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • שליטה עצמית: המקצוע דורש שמירה על קור רוח, שמירה על רגשות, שליטה על כעסים והימנעות מהתנהגות תוקפנית, אפילו במצבים קשים מאוד.
  • שיתוף פעולה: המקצוע דורש להיות נעים עם אחרים בעבודה ובעל גישה מיטיבית ושיתופית.
  • אוריינטציה חברתית: מקצוע הדורש העדפה לעבוד עם אחרים ולא לבד.
- ידע נדרש -

  • שירות לקוחות ושירות אישי: הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
  • שפה אנגלית: הכרת המבנה והתוכן של השפה האנגלית כולל משמעות וכתיבה של מילים, כללי קומפוזיציה ודקדוק.
  • ביטחון הציבור וביטחון: ידע בציוד, מדיניות, נהלים ואסטרטגיות רלוונטיות לקידום פעולות אבטחה מקומיות, מדיניות או לאומיות יעילות להגנה על אנשים, נתונים, רכוש ומוסדות..

- יכולות נדרשות -

  • בהירות דיבור: היכולת לדבר בצורה ברורה כדי שאחרים יוכלו להבין אותך.
  • ביטוי מילולי: היכולת לתקשר מידע ורעיונות בדיבור כך שאחרים יבינו.
  • הבנה בעל פה: היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.

- כישורים נדרשים -

  • תפיסה חברתית: להיות מודעים לתגובות של אחרים ולהבין מדוע הם מגיבים כפי שהם מגיבים.
  • מוכוון שירות: לחפש באופן אקטיבי דרכים לעזור לאנשים.
  • דיבור: היכולת לדבר עם אחרים כדי להעביר מידע בצורה יעילה.

- טכנולוגיות -

  • Microsoft Office
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Word
  • Ticket scanning software
  • Ticket Alternative Express Entry
  • Microsoft Windows Mobile

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?