הכוונה ייעוץ לימודים
סוכן כרטיסי נסיעות

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי סוכן כרטיסי נסיעות?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי סוכן כרטיסי נסיעות

תפקידו של סוכן כרטיסי נסיעות הוא לבצע ולאשר הזמנות להסעות, ללינה, או למכור כרטיסי נסיעה. הוא מפנה את הלקוחות והנוסעים למסוף או לטרמינל הלוונטי, מעביר כרטיסים, יוצר קשר עם אנשים וקבוצות כדי ליידע אותם על סיורי חבילה, ומספק לתיירים מידע על נסיעות או שירותי תחבורה.

משימות נפוצות:

  • בחינת המסמכים של הנוסעים כדי לקבוע את יעד נסיעתם ולהקצות להם כרטיסי עלייה למטוס.
  • מעקב אחר מזוודות שאבדו, עוכבו או נשלחו למקום לא נכון.
  • בדיקת מטענים והפניית הנוסעים למקומות ייעודיים של שילוח ואיסוף מטען.

פעילויות נפוצות:

  • אינטראקציה עם מחשבים: שימוש במחשבים ובמערכות מחשב (כולל חומרה ותוכנה) כדי לתכנת, להגדיר פונקציות, להזין נתונים או לעבד מידע.
  • הופעה או עבודה ישירה עם הציבור: הופעה מול ועבור אנשים או התמודדות ישירה (פנים אל פנים) עם אנשים. זה כולל שירות לקוחות במסעדות, בחנויות וקבלת לקוחות או אורחים.
  • קבלת מידע: קבלת מידע ממקורות רלוונטים כמו התבוננות, חיפוש, מחקר ועוד.
מאפייני אישיות בולטים של סוכן כרטיסי נסיעות:
מנהלתי: 9
מקצוע:
90%
אתה:
0%
יוזמתי: 8.1
מקצוע:
81%
אתה:
0%
חברתי: 5.7
מקצוע:
57%
אתה:
0%
אמנותי: 2.4
מקצוע:
24%
אתה:
0%
ביצועי: 2.4
מקצוע:
24%
אתה:
0%
מחקרי: 1.9
מקצוע:
19%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • יחסים: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לתת שירות לאחרים ולעבוד עם עמיתים לעבודה בסביבה ידידותית ולא תחרותית. הצרכים המתאימים הם עמיתים לעבודה, ערכים מוסריים ושירות סוציאלי.
  • תמיכה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים מערך תמיכה לעובדים. הצרכים המתאימים הם מדיניות החברה, פיקוח: יחסי אנוש ופיקוח: טכני.
  • עצמאות: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לעבוד לבד ולקבל החלטות. הצרכים המתאימים הם יצירתיות, אחריות ואוטונומיה.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • שליטה עצמית: המקצוע דורש שמירה על קור רוח, שמירה על רגשות, שליטה על כעסים והימנעות מהתנהגות תוקפנית, אפילו במצבים קשים מאוד.
  • אמינות: המקצוע דורש להיות אמין, אחראי ולמלא אחר התחייבויות.
  • תשומת לב לפרטים: המקצוע דורש להקפיד על ירידה לפרטי פרטים ויסודיות בהשלמת משימות.
- ידע נדרש -

  • שירות לקוחות ושירות אישי: הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
  • שפה אנגלית: הכרת המבנה והתוכן של השפה האנגלית כולל משמעות וכתיבה של מילים, כללי קומפוזיציה ודקדוק.
  • מחשבים ואלקטרוניקה: ידע במעגלים, מעבדים, שבבים, ציוד אלקטרוני וחומרת מחשב ותוכנה, כולל יישומים ותכנות.

- יכולות נדרשות -

  • ביטוי מילולי: היכולת לתקשר מידע ורעיונות בדיבור כך שאחרים יבינו.
  • הבנה בעל פה: היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.
  • זיהוי דיבור: היכולת לזהות ולהבין את הדיבור של אדם אחר.

- כישורים נדרשים -

  • שמיעה אקטיבית: מתן תשומת לב מלאה למה שאנשים אחרים אומרים, לקיחת זמן בשביל להבין את הנקודות הנשמעות, ושאילת שאלות כשמתאים ולא בזמן לא הולם.
  • דיבור: היכולת לדבר עם אחרים כדי להעביר מידע בצורה יעילה.
  • מוכוון שירות: לחפש באופן אקטיבי דרכים לעזור לאנשים.

- טכנולוגיות -

  • Microsoft Word
  • Microsoft Outlook
  • Microsoft Office
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Access
  • Property scheduling software
  • Property management system PMS
  • MICROS Systems OPERA Property Management System PMS
  • MICROS Systems MICROS 9700 HMS
  • GuestServe
  • Galileo 360 Fares
  • Email software
  • Delphi Technology
  • Corel WordPerfect
  • Computer reservation system CRS software

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?