הכוונה ייעוץ לימודים
עובד תפעולי לכלי רכב ושייט

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי עובד תפעולי לכלי רכב ושייט?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי עובד תפעולי לכלי רכב ושייט

עובד תפעולי לכלי רכב ושייט מספק שירותים תפעוליים למכוניות שירות, אוטובוסים, משאיות, סירות וכלי רכב אחרים או כלים ימיים. הוא עשוי לשמן את חלקי הרכב, להחליף שמן מנוע, להתקין נוזל לרדיאטור, להחליף אורות או אביזרים אחרים, כגון מגבים או חגורות מאוורר. הוא גם עשוי לתקן או להחליף צמיגים.

פעילויות נפוצות:

  • קבלת מידע: קבלת מידע ממקורות רלוונטים כמו התבוננות, חיפוש, מחקר ועוד.
  • בקרת מכונות ותהליכים: שימוש במנגנוני בקרה או בפעילות גופנית ישירה להפעלת מכונות או תהליכים (לא כולל מחשבים או כלי רכב).
  • קבלת החלטות ופתרון בעיות: ניתוח מידע והערכת תוצאות לבחירת הפיתרון הטוב ביותר לבעיה.
מאפייני אישיות בולטים של עובד תפעולי לכלי רכב ושייט:
ביצועי: 10
מקצוע:
100%
אתה:
0%
מנהלתי: 6.7
מקצוע:
67%
אתה:
0%
חברתי: 4.8
מקצוע:
48%
אתה:
0%
יוזמתי: 3.3
מקצוע:
33%
אתה:
0%
מחקרי: 3.3
מקצוע:
33%
אתה:
0%
אמנותי: 1.4
מקצוע:
14%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • תמיכה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים מערך תמיכה לעובדים. הצרכים המתאימים הם מדיניות החברה, פיקוח: יחסי אנוש ופיקוח: טכני.
  • יחסים: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לתת שירות לאחרים ולעבוד עם עמיתים לעבודה בסביבה ידידותית ולא תחרותית. הצרכים המתאימים הם עמיתים לעבודה, ערכים מוסריים ושירות סוציאלי.
  • עצמאות: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לעבוד לבד ולקבל החלטות. הצרכים המתאימים הם יצירתיות, אחריות ואוטונומיה.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • תשומת לב לפרטים: המקצוע דורש להקפיד על ירידה לפרטי פרטים ויסודיות בהשלמת משימות.
  • שליטה עצמית: המקצוע דורש שמירה על קור רוח, שמירה על רגשות, שליטה על כעסים והימנעות מהתנהגות תוקפנית, אפילו במצבים קשים מאוד.
  • אמינות: המקצוע דורש להיות אמין, אחראי ולמלא אחר התחייבויות.
- ידע נדרש -

  • שירות לקוחות ושירות אישי: הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
  • מכניקה: הכרת מכונות וכלים, כולל עיצוביהם, השימושים בהם, תיקונם ותחזוקתם.
  • מכירות ושיווק: הכרת עקרונות ושיטות להצגה, קידום ומכירה של מוצרים או שירותים. זה כולל אסטרטגיות וטקטיקות שיווק, הדגמת מוצרים, טכניקות מכירה ומערכות בקרת מכירות.

- יכולות נדרשות -

  • ביטוי מילולי: היכולת לתקשר מידע ורעיונות בדיבור כך שאחרים יבינו.
  • הבנה בעל פה: היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.
  • מיומנות של היד: היכולת להזיז במהירות את כף היד, את כל היד, או את שתי הידיים, לתפעל או להרכיב חפצים.

- כישורים נדרשים -

  • שמיעה אקטיבית: מתן תשומת לב מלאה למה שאנשים אחרים אומרים, לקיחת זמן בשביל להבין את הנקודות הנשמעות, ושאילת שאלות כשמתאים ולא בזמן לא הולם.
  • דיבור: היכולת לדבר עם אחרים כדי להעביר מידע בצורה יעילה.
  • מוכוון שירות: לחפש באופן אקטיבי דרכים לעזור לאנשים.

- טכנולוגיות -

  • Data entry software
  • Microsoft Windows
  • Microsoft Excel
  • Timekeeping software
  • Point of sale POS software
  • Inventory management systems

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?