הכוונה ייעוץ לימודים
עוזר פיזיותרפיסט

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי עוזר פיזיותרפיסט?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי עוזר פיזיותרפיסט

תפקידו של עוזר פיזיתרפיסט הוא לסייע לפיזיותרפיסטים במתן טיפולים. הוא מתעד את התקדמות הטיפול ויכול לשנות טיפולים ספציפיים בהתאם למצב המטופל ובמסגרת תוכניות הטיפול שקבע פיזיותרפיסט. בדרך כלל התפקיד דורש הכשרה רשמית.

משימות נפוצות:

  • הנחייה, הדרכה, שמירה ומתן מוטיבציה למטופלים בזמן שהם מתרגלים ומבצעים תרגילים או פעילויות שונות.
  • תיעוד מידע על המטופל, כמו הערות על התקדמותו.
  • התבוננות במטופלים במהלך הטיפולים כדי לאסוף מידע לגבי תגובותיהם והתקדמותם והכנת דוח התקדמות לעיונו של הפיזיותרפיסט.

פעילויות נפוצות:

  • סיוע וטיפול באחרים: מתן סיוע אישי, טיפול רפואי, תמיכה רגשית או טיפול אישי אחר לאחרים. הכוונה לעמיתים בעבודה, לקוחות או מטופלים.
  • תקשורת עם מנהלים, עמיתים או עובדים: מסירת מידע למנהלים, עמיתים או עובדים הכפופים להם באמצעות הטלפון, בכתב, בדואר אלקטרוני או באופן אישי.
  • תיעוד / הקלטת מידע: הזנה, תמלול, הקלטה, אחסון או שמירה על מידע בכתב או בצורה אלקטרונית.
מאפייני אישיות בולטים של עוזר פיזיותרפיסט:
חברתי: 9.5
מקצוע:
95%
אתה:
0%
ביצועי: 7.6
מקצוע:
76%
אתה:
0%
מחקרי: 5.7
מקצוע:
57%
אתה:
0%
מנהלתי: 3.8
מקצוע:
38%
אתה:
0%
יוזמתי: 3.3
מקצוע:
33%
אתה:
0%
אמנותי: 2.4
מקצוע:
24%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • יחסים: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לתת שירות לאחרים ולעבוד עם עמיתים לעבודה בסביבה ידידותית ולא תחרותית. הצרכים המתאימים הם עמיתים לעבודה, ערכים מוסריים ושירות סוציאלי.
  • תמיכה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים מערך תמיכה לעובדים. הצרכים המתאימים הם מדיניות החברה, פיקוח: יחסי אנוש ופיקוח: טכני.
  • תנאי עבודה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים ביטחון תעסוקתי ותנאי עבודה טובים. הצרכים המתאימים הם פעילות, תמורה, עצמאות, ביטחון, מגוון ותנאי עבודה.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • אמינות: המקצוע דורש להיות אמין, אחראי ולמלא אחר התחייבויות.
  • יושרה: המקצוע דורש כנות ואתיקה.
  • שיתוף פעולה: המקצוע דורש להיות נעים עם אחרים בעבודה ובעל גישה מיטיבית ושיתופית.
- ידע נדרש -

  • שירות לקוחות ושירות אישי: הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
  • טיפול וייעוץ: הכרת עקרונות, שיטות ונהלים לאבחון, טיפול ושיקום אספקטים שונים בתפקוד יום יומי, כולל ייעוץ והכוונה בנושאי קרירה.
  • שפה אנגלית: הכרת המבנה והתוכן של השפה האנגלית כולל משמעות וכתיבה של מילים, כללי קומפוזיציה ודקדוק.

- יכולות נדרשות -

  • ביטוי מילולי: היכולת לתקשר מידע ורעיונות בדיבור כך שאחרים יבינו.
  • הבנה בעל פה: היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.
  • זיהוי דיבור: היכולת לזהות ולהבין את הדיבור של אדם אחר.

- כישורים נדרשים -

  • שמיעה אקטיבית: מתן תשומת לב מלאה למה שאנשים אחרים אומרים, לקיחת זמן בשביל להבין את הנקודות הנשמעות, ושאילת שאלות כשמתאים ולא בזמן לא הולם.
  • דיבור: היכולת לדבר עם אחרים כדי להעביר מידע בצורה יעילה.
  • ניטור: ניטור / הערכת ביצועים עצמית, של אנשים אחרים או של ארגונים בכדי לבצע שיפורים או לנקוט בצעדים מתקנים.

- טכנולוגיות -

  • Microsoft Excel
  • Microsoft Access
  • Medical condition coding software
  • Microsoft Office
  • Microsoft Outlook
  • Microsoft PowerPoint
  • Microsoft Windows
  • Laboratory information system LIS
  • Knees Software PT DocTools
  • FileMaker Pro
  • Email software
  • Eazy Application Systems QuickEMR
  • dBASE
  • Client caseload management software
  • Bookkeeping software

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?