הכוונה ייעוץ לימודים
פקח חקלאי

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי פקח חקלאי?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי פקח חקלאי

פקח חקלאי בודק סחורות חקלאיות, ציוד, מתקנים, פעולות דגים וכריתת עצים, כדי להבטיח עמידה בתקנות ובחוקים המסדירים נושאי בריאות, איכות ובטיחות.

משימות נפוצות:

  • בדיקת מוצרי מזון ונהלי עיבוד כדי לקבוע אם מוצרים בטוחים לאכילה.
  • הסבר, פירוש ואכיפת נהלים ותקנות ממשלתיות.

פעילויות נפוצות:

  • תיעוד / הקלטת מידע: הזנה, תמלול, הקלטה, אחסון או שמירה על מידע בכתב או בצורה אלקטרונית.
  • תקשורת עם מנהלים, עמיתים או עובדים: מסירת מידע למנהלים, עמיתים או עובדים הכפופים להם באמצעות הטלפון, בכתב, בדואר אלקטרוני או באופן אישי.
  • הערכת מידע לקביעת עמידה בתקנים: שימוש במידע רלוונטי ושיפוט פרטני כדי לקבוע אם אירועים או תהליכים תואמים את החוקים, התקנות או התקנים.
מאפייני אישיות בולטים של פקח חקלאי:
ביצועי: 9.5
מקצוע:
95%
אתה:
0%
מנהלתי: 6.2
מקצוע:
62%
אתה:
0%
מחקרי: 5.7
מקצוע:
57%
אתה:
0%
יוזמתי: 4.8
מקצוע:
48%
אתה:
0%
חברתי: 2.4
מקצוע:
24%
אתה:
0%
אמנותי: 1.9
מקצוע:
19%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • הֶשֵׂגיות: מקצועות המספקים ערך זה אלו מקצועות המכוונים לתוצאות ומאפשרים לעובדים להשתמש ביכולות החזקות ביותר שלהם, ומעניקים להם תחושה של הישג. הצרכים המתאימים הם ניצול יכולות והישגיות.
  • תמיכה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים מערך תמיכה לעובדים. הצרכים המתאימים הם מדיניות החברה, פיקוח: יחסי אנוש ופיקוח: טכני.
  • עצמאות: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לעבוד לבד ולקבל החלטות. הצרכים המתאימים הם יצירתיות, אחריות ואוטונומיה.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • אמינות: המקצוע דורש להיות אמין, אחראי ולמלא אחר התחייבויות.
  • יושרה: המקצוע דורש כנות ואתיקה.
  • תשומת לב לפרטים: המקצוע דורש להקפיד על ירידה לפרטי פרטים ויסודיות בהשלמת משימות.
- ידע נדרש -

  • שירות לקוחות ושירות אישי: הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
  • אדמינסטרציה ומנהלה: הכרת עקרונות עסקיים וניהוליים המעורבים בתכנון אסטרטגי, הקצאת משאבים, ניהול משאבי אנוש, טכניקת מנהיגות, שיטות ייצור ותיאום בין אנשים ומשאבים.
  • משפט וממשל: הכרת חוקים, נהלים משפטיים, הליכי משפט, תקדימים, תקנות ממשלתיות, צוים, כללים ותהליכים מדיניים ודמוקרטים.

- יכולות נדרשות -

  • רגישות לבעיות: היכולת לדעת מתי משהו לא בסדר או עשוי להשתבש. זה לא כרוך בפתרון הבעיה, רק הכרה שיש בעיה.
  • דֵּדוּקְְצְיָה: היכולת ליישם כללים כלליים על בעיות ספציפיות כדי לייצר תשובות הגיוניות.
  • אינדוקציה: היכולת לשלב פיסות מידע כדי ליצור כללים או מסקנות כלליות (כולל מציאת קשר בין אירועים לכאורה לא קשורים).

- כישורים נדרשים -

  • ניתוח בקרת איכות: ביצוע בדיקות ובקרות על מוצרים, שירותים או תהליכים להערכת איכות ו/או ביצועים.
  • הבנת הנקרא: הבנת משפטים ופסקאות כתובות במסמכים הקשורים לעבודה.
  • שמיעה אקטיבית: מתן תשומת לב מלאה למה שאנשים אחרים אומרים, לקיחת זמן בשביל להבין את הנקודות הנשמעות, ושאילת שאלות כשמתאים ולא בזמן לא הולם.

- טכנולוגיות -

  • Microsoft Word
  • Microsoft PowerPoint
  • Microsoft Outlook
  • Microsoft Office
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Access
  • Word processing software
  • Image processing software
  • Microsoft Internet Explorer

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?