הכוונה ייעוץ לימודים
פקיד זכאות לתוכנית ממשלתית

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי פקיד זכאות לתוכנית ממשלתית?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי פקיד זכאות לתוכנית ממשלתית

תפקידו של פקיד זכאות לתוכנית ממשלתית הוא לקבוע את זכאותם של אנשים המבקשים לקבל סיוע מתוכניות ממשלתיות ומשאבי סוכנויות, כגון רווחה, דמי אבטלה, ביטוח לאומי ודיור ציבורי.

משימות נפוצות:

  • פירוש ומתן הסברים על מידע כמו דרישות זכאות, פרטי בקשה, אמצעי תשלום וזכויות חוקיות של מועמדים.
  • ראיון מקבלי הטבות במשך פרק זמן מוגדרים כדי לאשר את זכאותם להטבות מתמשכות.
  • שמירת תיעוד של מקרים שהוקצו, והכנת דוחות נדרשים.

פעילויות נפוצות:

  • קבלת מידע: קבלת מידע ממקורות רלוונטים כמו התבוננות, חיפוש, מחקר ועוד.
  • אינטראקציה עם מחשבים: שימוש במחשבים ובמערכות מחשב (כולל חומרה ותוכנה) כדי לתכנת, להגדיר פונקציות, להזין נתונים או לעבד מידע.
  • ארגון, תכנון ותעדוף העבודה: פיתוח יעדים ותוכניות ספציפיים לתעדוף, ארגון וביצוע העבודת.
מאפייני אישיות בולטים של פקיד זכאות לתוכנית ממשלתית:
חברתי: 8.6
מקצוע:
86%
אתה:
0%
מנהלתי: 8.1
מקצוע:
81%
אתה:
0%
יוזמתי: 6.2
מקצוע:
62%
אתה:
0%
אמנותי: 2.4
מקצוע:
24%
אתה:
0%
ביצועי: 1.9
מקצוע:
19%
אתה:
0%
מחקרי: 1.4
מקצוע:
14%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • יחסים: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לתת שירות לאחרים ולעבוד עם עמיתים לעבודה בסביבה ידידותית ולא תחרותית. הצרכים המתאימים הם עמיתים לעבודה, ערכים מוסריים ושירות סוציאלי.
  • תמיכה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים מערך תמיכה לעובדים. הצרכים המתאימים הם מדיניות החברה, פיקוח: יחסי אנוש ופיקוח: טכני.
  • עצמאות: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לעבוד לבד ולקבל החלטות. הצרכים המתאימים הם יצירתיות, אחריות ואוטונומיה.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • עמידות ללחץ: המקצוע דורש קבלת ביקורת והתמודדות רגועה ויעילה עם מצבי לחץ גבוהים.
  • יושרה: המקצוע דורש כנות ואתיקה.
  • שליטה עצמית: המקצוע דורש שמירה על קור רוח, שמירה על רגשות, שליטה על כעסים והימנעות מהתנהגות תוקפנית, אפילו במצבים קשים מאוד.
- ידע נדרש -

  • שירות לקוחות ושירות אישי: הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
  • שפה אנגלית: הכרת המבנה והתוכן של השפה האנגלית כולל משמעות וכתיבה של מילים, כללי קומפוזיציה ודקדוק.
  • מנהלה: הכרת נהלים ומערכות ניהוליות ופקידותיות כגון עיבוד תמלילים, ניהול קבצים ורשומות, תמלול, תכנון טפסים ונהלים וצרכים נוספים של משרד.

- יכולות נדרשות -

  • ביטוי מילולי: היכולת לתקשר מידע ורעיונות בדיבור כך שאחרים יבינו.
  • הבנה בעל פה: היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.
  • הבעה בכתב: היכולת לתקשר מידע ורעיונות בכתב (טקסט כתוב) כדי שאחרים יבינו.

- כישורים נדרשים -

  • דיבור: היכולת לדבר עם אחרים כדי להעביר מידע בצורה יעילה.
  • שמיעה אקטיבית: מתן תשומת לב מלאה למה שאנשים אחרים אומרים, לקיחת זמן בשביל להבין את הנקודות הנשמעות, ושאילת שאלות כשמתאים ולא בזמן לא הולם.
  • הבנת הנקרא: הבנת משפטים ופסקאות כתובות במסמכים הקשורים לעבודה.

- טכנולוגיות -

  • Microsoft Word
  • Microsoft PowerPoint
  • Microsoft Outlook
  • Microsoft Office
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Dynamics
  • Microsoft Access
  • Data entry software
  • Resource and patient management system RPMS scheduling software
  • Resource and patient management system RPMS patient registration software
  • Corel WinZip
  • Client assessment software
  • Adobe Systems Adobe Reader
  • Medicaid management information system MMIS
  • GE Healthcare Centricity EMR

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?