הכוונה ייעוץ לימודים
פקיד מלאי והזמנות

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי פקיד מלאי והזמנות?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי פקיד מלאי והזמנות

תפקידו של פקיד מלאי והזמנות הוא לקבל, לאחסן ולהנפיק סחורות, חומרים, ציוד ופריטים אחרים ממחסנים כדי למלא מדפים, מתלים, שולחנות או הזמנות לקוחות. פקיד מלאי והזמנות לעיתים נדרש גם לסמן מחירים על סחורה, ולהגדיר סחורה המיועדת לתצוגה.

משימות נפוצות:

  • הפעלת ציוד כגון מלגזות.
  • קבלה, פריקה, פתיחת, פירוק והנפקת סחורות בקומת המכירות.

פעילויות נפוצות:

  • טיפול והעברת חפצים: שימוש בידיים ובזרועות בשביל לטפל, להתקין, למקם או להעביר חומרים וחפצים.
  • תקשורת עם מנהלים, עמיתים או עובדים: מסירת מידע למנהלים, עמיתים או עובדים הכפופים להם באמצעות הטלפון, בכתב, בדואר אלקטרוני או באופן אישי.
  • קבלת מידע: קבלת מידע ממקורות רלוונטים כמו התבוננות, חיפוש, מחקר ועוד.
מאפייני אישיות בולטים של פקיד מלאי והזמנות:
מנהלתי: 8.8
מקצוע:
88%
אתה:
0%
ביצועי: 7.7
מקצוע:
77%
אתה:
0%
יוזמתי: 4.8
מקצוע:
48%
אתה:
0%
חברתי: 2.5
מקצוע:
25%
אתה:
0%
מחקרי: 1.8
מקצוע:
18%
אתה:
0%
אמנותי: 1.5
מקצוע:
15%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • יחסים: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לתת שירות לאחרים ולעבוד עם עמיתים לעבודה בסביבה ידידותית ולא תחרותית. הצרכים המתאימים הם עמיתים לעבודה, ערכים מוסריים ושירות סוציאלי.
  • תמיכה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים מערך תמיכה לעובדים. הצרכים המתאימים הם מדיניות החברה, פיקוח: יחסי אנוש ופיקוח: טכני.
  • עצמאות: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לעבוד לבד ולקבל החלטות. הצרכים המתאימים הם יצירתיות, אחריות ואוטונומיה.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • תשומת לב לפרטים: המקצוע דורש להקפיד על ירידה לפרטי פרטים ויסודיות בהשלמת משימות.
  • אמינות: המקצוע דורש להיות אמין, אחראי ולמלא אחר התחייבויות.
  • שיתוף פעולה: המקצוע דורש להיות נעים עם אחרים בעבודה ובעל גישה מיטיבית ושיתופית.
- ידע נדרש -

  • שירות לקוחות ושירות אישי: הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
  • שפה אנגלית: הכרת המבנה והתוכן של השפה האנגלית כולל משמעות וכתיבה של מילים, כללי קומפוזיציה ודקדוק.
  • מתמטיקה: ידע בחשבון, אלגברה, גאומטריה, חשבון, סטטיסטיקה ויישומיהם.

- יכולות נדרשות -

  • ביטוי מילולי: היכולת לתקשר מידע ורעיונות בדיבור כך שאחרים יבינו.
  • הבנה בעל פה: היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.
  • ראייה טווח קצר: היכולת לראות פרטים בטווח קרוב (במרחק מטרים ספורים מהמתבונן).

- כישורים נדרשים -

  • דיבור: היכולת לדבר עם אחרים כדי להעביר מידע בצורה יעילה.
  • שמיעה אקטיבית: מתן תשומת לב מלאה למה שאנשים אחרים אומרים, לקיחת זמן בשביל להבין את הנקודות הנשמעות, ושאילת שאלות כשמתאים ולא בזמן לא הולם.
  • חשיבה ביקורתית: שימוש בהיגיון ונימוקים לזיהוי נקודות החוזק והחולשה של פתרונות, מסקנות או גישות חלופיות לבעיות.

- טכנולוגיות -

  • Oracle JD Edwards EnterpriseOne
  • Microsoft Word
  • Microsoft Windows
  • Microsoft Outlook
  • Microsoft Office
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Dynamics GP
  • Microsoft Access
  • Data entry software
  • SAP
  • Work scheduling software
  • Voice picking software
  • Ordering software
  • Inventory tracking software
  • Handheld computer device software

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?