הכוונה ייעוץ לימודים
פקיד משאבי אנוש

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי פקיד משאבי אנוש?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי פקיד משאבי אנוש

תפקידו של פקיד משאבי אנוש הוא לאסוף ולתעד רשומות כוח אדם. עליו לרשום נתונים עבור כל עובד, כמו פרטי התקשרות, תנאי העסקה, היעדרויות, עמידה ביעדים, דוחות פיקוח, תאריך וסיבת הפסקת העבודה. הוא יכול להכין דוחות עבור משרד התעסוקה, ביטוח לאומי להגיש רשומות שונות או לחפש בתיקי עובדים מידע ולמסור אותו לאנשים מורשים.

משימות נפוצות:

  • עיבוד, אימות ותחזוקת תיעוד הקשור לכוח אדם, כולל גיוס עובדים, הכשרה, תלונות, הערכות ביצועים, סיווגים ועזיבת עובדים.
  • רישום נתונים עבור כל עובד, כולל מידע כמו כתובות, משכורות, היעדרות, ביצועי מכירות או ייצור, דוחות פיקוח על ביצועים וסיבות סיום העסקה.
  • מתן הסבר לעובדים או למועמדים לעבודה לגבי המדיניות, ההטבות והנהלים של הארגון.

פעילויות נפוצות:

  • ארגון, תכנון ותעדוף העבודה: פיתוח יעדים ותוכניות ספציפיים לתעדוף, ארגון וביצוע העבודת.
  • תקשורת עם מנהלים, עמיתים או עובדים: מסירת מידע למנהלים, עמיתים או עובדים הכפופים להם באמצעות הטלפון, בכתב, בדואר אלקטרוני או באופן אישי.
  • אינטראקציה עם מחשבים: שימוש במחשבים ובמערכות מחשב (כולל חומרה ותוכנה) כדי לתכנת, להגדיר פונקציות, להזין נתונים או לעבד מידע.
מאפייני אישיות בולטים של פקיד משאבי אנוש:
מנהלתי: 10
מקצוע:
100%
אתה:
0%
יוזמתי: 6.7
מקצוע:
67%
אתה:
0%
חברתי: 4.8
מקצוע:
48%
אתה:
0%
מחקרי: 2.4
מקצוע:
24%
אתה:
0%
ביצועי: 1.9
מקצוע:
19%
אתה:
0%
אמנותי: 1.4
מקצוע:
14%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • יחסים: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לתת שירות לאחרים ולעבוד עם עמיתים לעבודה בסביבה ידידותית ולא תחרותית. הצרכים המתאימים הם עמיתים לעבודה, ערכים מוסריים ושירות סוציאלי.
  • תמיכה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים מערך תמיכה לעובדים. הצרכים המתאימים הם מדיניות החברה, פיקוח: יחסי אנוש ופיקוח: טכני.
  • תנאי עבודה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים ביטחון תעסוקתי ותנאי עבודה טובים. הצרכים המתאימים הם פעילות, תמורה, עצמאות, ביטחון, מגוון ותנאי עבודה.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • תשומת לב לפרטים: המקצוע דורש להקפיד על ירידה לפרטי פרטים ויסודיות בהשלמת משימות.
  • שיתוף פעולה: המקצוע דורש להיות נעים עם אחרים בעבודה ובעל גישה מיטיבית ושיתופית.
  • אמינות: המקצוע דורש להיות אמין, אחראי ולמלא אחר התחייבויות.
- ידע נדרש -

  • כוח אדם ומשאבי אנוש: הכרת עקרונות ונהלים לגיוס כוח אדם, בחירה, הכשרה, פיצויים והטבות, יחסי עבודה, ומשא ומתן, ומערכות מידע לניהול המשאב האנושי.
  • מנהלה: הכרת נהלים ומערכות ניהוליות ופקידותיות כגון עיבוד תמלילים, ניהול קבצים ורשומות, תמלול, תכנון טפסים ונהלים וצרכים נוספים של משרד.
  • שירות לקוחות ושירות אישי: הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.

- יכולות נדרשות -

  • ביטוי מילולי: היכולת לתקשר מידע ורעיונות בדיבור כך שאחרים יבינו.
  • הבנה בעל פה: היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.
  • הבנה בכתב: היכולת לקרוא ולהבין מידע ורעיונות המוצגים בכתב.

- כישורים נדרשים -

  • הבנת הנקרא: הבנת משפטים ופסקאות כתובות במסמכים הקשורים לעבודה.
  • שמיעה אקטיבית: מתן תשומת לב מלאה למה שאנשים אחרים אומרים, לקיחת זמן בשביל להבין את הנקודות הנשמעות, ושאילת שאלות כשמתאים ולא בזמן לא הולם.
  • דיבור: היכולת לדבר עם אחרים כדי להעביר מידע בצורה יעילה.

- טכנולוגיות -

  • Enterprise resource planning ERP software
  • ADP Workforce Now
  • Google Docs
  • LinkedIn
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Office
  • Microsoft Outlook
  • Microsoft PowerPoint
  • Microsoft SharePoint
  • Microsoft Visio
  • Microsoft Word
  • Oracle PeopleSoft
  • Oracle Taleo
  • SAP ERP

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?