הכוונה ייעוץ לימודים
פקיד קבלה

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי פקיד קבלה?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי פקיד קבלה

תפקידו של פקיד קבלה הוא לענות לפניות ולספק מידע לציבור הרחב, ללקוחות, למבקרים ולמתעניינים אחרים בנוגע לפעילות המתבצעת במקום. הוא יכול לספק גם מידע לגבי במיקום של מחלקות, משרדים ועובדים בארגון.

משימות נפוצות:

  • הפעלת המרכזייה הטלפונית כדי לענות, להעביר שיחות, לספק מידע, לקבל הודעות או לקבוע פגישות.
  • קבלת אנשים שנכנסים, קביעת אופי ומטרת הביקור והפנייתם או ליווי ליעד הספציפי.
  • קביעת פגישות, תחזוק ועדכון יומני פגישות.

פעילויות נפוצות:

  • אינטראקציה עם מחשבים: שימוש במחשבים ובמערכות מחשב (כולל חומרה ותוכנה) כדי לתכנת, להגדיר פונקציות, להזין נתונים או לעבד מידע.
  • ביצוע פעילויות מינהליות: ביצוע משימות ניהוליות יום-יומיות כמו אחזקת קבצי מידע ועיבוד ניירת.
  • הופעה או עבודה ישירה עם הציבור: הופעה מול ועבור אנשים או התמודדות ישירה (פנים אל פנים) עם אנשים. זה כולל שירות לקוחות במסעדות, בחנויות וקבלת לקוחות או אורחים.
מאפייני אישיות בולטים של פקיד קבלה:
מנהלתי: 9.5
מקצוע:
95%
אתה:
0%
יוזמתי: 7.6
מקצוע:
76%
אתה:
0%
חברתי: 4.8
מקצוע:
48%
אתה:
0%
ביצועי: 2.4
מקצוע:
24%
אתה:
0%
מחקרי: 1.4
מקצוע:
14%
אתה:
0%
אמנותי: 1.4
מקצוע:
14%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • יחסים: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לתת שירות לאחרים ולעבוד עם עמיתים לעבודה בסביבה ידידותית ולא תחרותית. הצרכים המתאימים הם עמיתים לעבודה, ערכים מוסריים ושירות סוציאלי.
  • תמיכה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים מערך תמיכה לעובדים. הצרכים המתאימים הם מדיניות החברה, פיקוח: יחסי אנוש ופיקוח: טכני.
  • עצמאות: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לעבוד לבד ולקבל החלטות. הצרכים המתאימים הם יצירתיות, אחריות ואוטונומיה.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • שיתוף פעולה: המקצוע דורש להיות נעים עם אחרים בעבודה ובעל גישה מיטיבית ושיתופית.
  • אמינות: המקצוע דורש להיות אמין, אחראי ולמלא אחר התחייבויות.
  • תשומת לב לפרטים: המקצוע דורש להקפיד על ירידה לפרטי פרטים ויסודיות בהשלמת משימות.
- ידע נדרש -

  • מנהלה: הכרת נהלים ומערכות ניהוליות ופקידותיות כגון עיבוד תמלילים, ניהול קבצים ורשומות, תמלול, תכנון טפסים ונהלים וצרכים נוספים של משרד.
  • שירות לקוחות ושירות אישי: הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
  • שפה אנגלית: הכרת המבנה והתוכן של השפה האנגלית כולל משמעות וכתיבה של מילים, כללי קומפוזיציה ודקדוק.

- יכולות נדרשות -

  • ביטוי מילולי: היכולת לתקשר מידע ורעיונות בדיבור כך שאחרים יבינו.
  • הבנה בעל פה: היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.
  • זיהוי דיבור: היכולת לזהות ולהבין את הדיבור של אדם אחר.

- כישורים נדרשים -

  • שמיעה אקטיבית: מתן תשומת לב מלאה למה שאנשים אחרים אומרים, לקיחת זמן בשביל להבין את הנקודות הנשמעות, ושאילת שאלות כשמתאים ולא בזמן לא הולם.
  • דיבור: היכולת לדבר עם אחרים כדי להעביר מידע בצורה יעילה.
  • מוכוון שירות: לחפש באופן אקטיבי דרכים לעזור לאנשים.

- טכנולוגיות -

  • Data entry software
  • Google Docs
  • Google Drive
  • IBM Notes
  • Intuit QuickBooks
  • Medical condition coding software
  • Microsoft Dynamics
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Office
  • Microsoft Outlook
  • Microsoft PowerPoint
  • Microsoft Windows
  • Microsoft Word
  • FileMaker Pro
  • Email software

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?