הכוונה ייעוץ לימודים
פקיד רכש

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי פקיד רכש?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי פקיד רכש

תפקידו של פקיד רכש הוא לאסוף מידע ונתונים לעריכת הזמנות רכש של חומרים ושירותים.

משימות נפוצות:

  • בצע משימות ומטלות רכישה על פי הצורך.
  • הכנת הזמנות רכש ושליחת עותקים לספקים ולמחלקות שהעבירו את הבקשה.
  • השוואה בין חשבוניות הספקים, הצעות המחיר והזמנות הרכש כדי לוודא את דיוק הנתונים.

פעילויות נפוצות:

  • אינטראקציה עם מחשבים: שימוש במחשבים ובמערכות מחשב (כולל חומרה ותוכנה) כדי לתכנת, להגדיר פונקציות, להזין נתונים או לעבד מידע.
  • קבלת מידע: קבלת מידע ממקורות רלוונטים כמו התבוננות, חיפוש, מחקר ועוד.
  • תקשורת עם מנהלים, עמיתים או עובדים: מסירת מידע למנהלים, עמיתים או עובדים הכפופים להם באמצעות הטלפון, בכתב, בדואר אלקטרוני או באופן אישי.
מאפייני אישיות בולטים של פקיד רכש:
מנהלתי: 10
מקצוע:
100%
אתה:
0%
יוזמתי: 6.2
מקצוע:
62%
אתה:
0%
ביצועי: 2.9
מקצוע:
29%
אתה:
0%
מחקרי: 2.4
מקצוע:
24%
אתה:
0%
אמנותי: 1.4
מקצוע:
14%
אתה:
0%
חברתי: 1.4
מקצוע:
14%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • יחסים: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לתת שירות לאחרים ולעבוד עם עמיתים לעבודה בסביבה ידידותית ולא תחרותית. הצרכים המתאימים הם עמיתים לעבודה, ערכים מוסריים ושירות סוציאלי.
  • עצמאות: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לעבוד לבד ולקבל החלטות. הצרכים המתאימים הם יצירתיות, אחריות ואוטונומיה.
  • תמיכה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים מערך תמיכה לעובדים. הצרכים המתאימים הם מדיניות החברה, פיקוח: יחסי אנוש ופיקוח: טכני.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • אמינות: המקצוע דורש להיות אמין, אחראי ולמלא אחר התחייבויות.
  • תשומת לב לפרטים: המקצוע דורש להקפיד על ירידה לפרטי פרטים ויסודיות בהשלמת משימות.
  • שיתוף פעולה: המקצוע דורש להיות נעים עם אחרים בעבודה ובעל גישה מיטיבית ושיתופית.
- ידע נדרש -

  • מנהלה: הכרת נהלים ומערכות ניהוליות ופקידותיות כגון עיבוד תמלילים, ניהול קבצים ורשומות, תמלול, תכנון טפסים ונהלים וצרכים נוספים של משרד.
  • שירות לקוחות ושירות אישי: הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
  • אדמינסטרציה ומנהלה: הכרת עקרונות עסקיים וניהוליים המעורבים בתכנון אסטרטגי, הקצאת משאבים, ניהול משאבי אנוש, טכניקת מנהיגות, שיטות ייצור ותיאום בין אנשים ומשאבים.

- יכולות נדרשות -

  • הבנה בכתב: היכולת לקרוא ולהבין מידע ורעיונות המוצגים בכתב.
  • ביטוי מילולי: היכולת לתקשר מידע ורעיונות בדיבור כך שאחרים יבינו.
  • הבנה בעל פה: היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.

- כישורים נדרשים -

  • הבנת הנקרא: הבנת משפטים ופסקאות כתובות במסמכים הקשורים לעבודה.
  • דיבור: היכולת לדבר עם אחרים כדי להעביר מידע בצורה יעילה.
  • שמיעה אקטיבית: מתן תשומת לב מלאה למה שאנשים אחרים אומרים, לקיחת זמן בשביל להבין את הנקודות הנשמעות, ושאילת שאלות כשמתאים ולא בזמן לא הולם.

- טכנולוגיות -

  • Intuit QuickBooks
  • IBM Maximo Asset Management
  • Enterprise resource planning ERP software
  • Data entry software
  • Autotask
  • Radiant Systems CounterPoint
  • Oracle PeopleSoft
  • Oracle JD Edwards EnterpriseOne
  • Microsoft Word
  • Microsoft SharePoint
  • Microsoft PowerPoint
  • Microsoft Outlook
  • Microsoft Office
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Access

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?