הכוונה ייעוץ לימודים
פקיד תביעות ביטוח ועיבוד פוליסות

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי פקיד תביעות ביטוח ועיבוד פוליסות?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי פקיד תביעות ביטוח ועיבוד פוליסות

תפקידו של פקיד תביעות ביטוח ועיבוד פוליסות הוא לעבד פוליסות ביטוח חדשות, וכן ביצוע שינויים בפוליסות קיימות ובטופסי תביעות. עליו לקבל מידע ממבוטחים כדי לוודא את דיוק ונכונות המידע בטפסי תביעות, בקשות ומסמכים קשורים ורישומי חברה. פקיד תביעות ביטוח ועיבוד פוליסות צריך גם לעדכן פוליסות ורישומי חברה קיימים כך שישקפו שינויים המבוקשים על ידי המבוטחים ונציגי חברות הביטוח.

משימות נפוצות:

  • חישוב פרמיות, החזרים, עמלות, התאמות או דרישות עתודה חדשות, באמצעות תקנות תעריפי ביטוח.
  • הזנת מידע שקשור לביטוח ולתביעות במערכות בסיס נתונים.
  • שינוי, עדכון ועיבוד פוליסות ותביעות קיימות כדי לשקף כל שינוי במוטב, בהיקף הכיסוי או בסוג הביטוח.

פעילויות נפוצות:

  • אינטראקציה עם מחשבים: שימוש במחשבים ובמערכות מחשב (כולל חומרה ותוכנה) כדי לתכנת, להגדיר פונקציות, להזין נתונים או לעבד מידע.
  • קבלת מידע: קבלת מידע ממקורות רלוונטים כמו התבוננות, חיפוש, מחקר ועוד.
  • תקשורת עם מנהלים, עמיתים או עובדים: מסירת מידע למנהלים, עמיתים או עובדים הכפופים להם באמצעות הטלפון, בכתב, בדואר אלקטרוני או באופן אישי.
מאפייני אישיות בולטים של פקיד תביעות ביטוח ועיבוד פוליסות:
מנהלתי: 9.8
מקצוע:
98%
אתה:
0%
יוזמתי: 6.4
מקצוע:
64%
אתה:
0%
חברתי: 3.8
מקצוע:
38%
אתה:
0%
מחקרי: 2.6
מקצוע:
26%
אתה:
0%
אמנותי: 1.4
מקצוע:
14%
אתה:
0%
ביצועי: 1.4
מקצוע:
14%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • יחסים: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לתת שירות לאחרים ולעבוד עם עמיתים לעבודה בסביבה ידידותית ולא תחרותית. הצרכים המתאימים הם עמיתים לעבודה, ערכים מוסריים ושירות סוציאלי.
  • תמיכה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים מערך תמיכה לעובדים. הצרכים המתאימים הם מדיניות החברה, פיקוח: יחסי אנוש ופיקוח: טכני.
  • עצמאות: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לעבוד לבד ולקבל החלטות. הצרכים המתאימים הם יצירתיות, אחריות ואוטונומיה.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • תשומת לב לפרטים: המקצוע דורש להקפיד על ירידה לפרטי פרטים ויסודיות בהשלמת משימות.
  • יושרה: המקצוע דורש כנות ואתיקה.
  • אמינות: המקצוע דורש להיות אמין, אחראי ולמלא אחר התחייבויות.
- ידע נדרש -

  • שירות לקוחות ושירות אישי: הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
  • מנהלה: הכרת נהלים ומערכות ניהוליות ופקידותיות כגון עיבוד תמלילים, ניהול קבצים ורשומות, תמלול, תכנון טפסים ונהלים וצרכים נוספים של משרד.
  • שפה אנגלית: הכרת המבנה והתוכן של השפה האנגלית כולל משמעות וכתיבה של מילים, כללי קומפוזיציה ודקדוק.

- יכולות נדרשות -

  • הבנה בכתב: היכולת לקרוא ולהבין מידע ורעיונות המוצגים בכתב.
  • ביטוי מילולי: היכולת לתקשר מידע ורעיונות בדיבור כך שאחרים יבינו.
  • הבנה בעל פה: היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.

- כישורים נדרשים -

  • שמיעה אקטיבית: מתן תשומת לב מלאה למה שאנשים אחרים אומרים, לקיחת זמן בשביל להבין את הנקודות הנשמעות, ושאילת שאלות כשמתאים ולא בזמן לא הולם.
  • דיבור: היכולת לדבר עם אחרים כדי להעביר מידע בצורה יעילה.
  • הבנת הנקרא: הבנת משפטים ופסקאות כתובות במסמכים הקשורים לעבודה.

- טכנולוגיות -

  • Data entry software
  • Medical condition coding software
  • Healthcare common procedure coding system HCPCS
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Access
  • Microsoft Office
  • Microsoft Outlook
  • Microsoft PowerPoint
  • Microsoft Word
  • Medical procedure coding software
  • Database software
  • InSystems Calligo Enterprise
  • Insurance rating software
  • IBM Lotus Notes
  • IBM Check Processing Control System CPSC

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?