הכוונה ייעוץ לימודים
שמאי ביטוח ונזקים לרכב

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי שמאי ביטוח ונזקים לרכב?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי שמאי ביטוח ונזקים לרכב

תפקידו של שמאי ביטוח ונזקים לרכב הוא להעריך נזקים לרכב בכדי לקבוע עלויות תיקון להסדר תביעות ביטוח. באחריותו הכנת טפסי ביטוח הכוללים עלויות תיקון או אומדני עלות והמלצות. התפקיד יכול לכלול גם הגעה להסכמי עלויות עם מוסכנים ומכונים לתיקון רכבים.

משימות נפוצות:

  • הערכת עלות התיקון לעומת תשלום שווי השוק של הרכב לפני תאונה.
  • בחינת אומדני עלויות התיקון עם מוסך בכדי להבטיח הסכמה על עלות תיקון הרכב.
  • בחינת רכב פגום כדי לקבוע את מידת הנזק המבני, המרכבי, המכני, החשמלי או הפנימי.

פעילויות נפוצות:

  • אינטראקציה עם מחשבים: שימוש במחשבים ובמערכות מחשב (כולל חומרה ותוכנה) כדי לתכנת, להגדיר פונקציות, להזין נתונים או לעבד מידע.
  • תיעוד / הקלטת מידע: הזנה, תמלול, הקלטה, אחסון או שמירה על מידע בכתב או בצורה אלקטרונית.
  • קבלת החלטות ופתרון בעיות: ניתוח מידע והערכת תוצאות לבחירת הפיתרון הטוב ביותר לבעיה.
מאפייני אישיות בולטים של שמאי ביטוח ונזקים לרכב:
מנהלתי: 9.5
מקצוע:
95%
אתה:
0%
ביצועי: 8.1
מקצוע:
81%
אתה:
0%
יוזמתי: 6.2
מקצוע:
62%
אתה:
0%
חברתי: 3.3
מקצוע:
33%
אתה:
0%
מחקרי: 2.9
מקצוע:
29%
אתה:
0%
אמנותי: 1.4
מקצוע:
14%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • תמיכה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים מערך תמיכה לעובדים. הצרכים המתאימים הם מדיניות החברה, פיקוח: יחסי אנוש ופיקוח: טכני.
  • עצמאות: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לעבוד לבד ולקבל החלטות. הצרכים המתאימים הם יצירתיות, אחריות ואוטונומיה.
  • תנאי עבודה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים ביטחון תעסוקתי ותנאי עבודה טובים. הצרכים המתאימים הם פעילות, תמורה, עצמאות, ביטחון, מגוון ותנאי עבודה.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • יושרה: המקצוע דורש כנות ואתיקה.
  • תשומת לב לפרטים: המקצוע דורש להקפיד על ירידה לפרטי פרטים ויסודיות בהשלמת משימות.
  • יוזמה: מקצוע הדורש נכונות לקחת על עצמנו אחריות ואתגרים.
- ידע נדרש -

  • שירות לקוחות ושירות אישי: הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
  • שפה אנגלית: הכרת המבנה והתוכן של השפה האנגלית כולל משמעות וכתיבה של מילים, כללי קומפוזיציה ודקדוק.
  • מחשבים ואלקטרוניקה: ידע במעגלים, מעבדים, שבבים, ציוד אלקטרוני וחומרת מחשב ותוכנה, כולל יישומים ותכנות.

- יכולות נדרשות -

  • ביטוי מילולי: היכולת לתקשר מידע ורעיונות בדיבור כך שאחרים יבינו.
  • הבנה בעל פה: היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.
  • הבנה בכתב: היכולת לקרוא ולהבין מידע ורעיונות המוצגים בכתב.

- כישורים נדרשים -

  • כְּתִיבָה: תקשורת אפקטיבית בכתב בהתאם לצרכי הקהל.
  • דיבור: היכולת לדבר עם אחרים כדי להעביר מידע בצורה יעילה.
  • הבנת הנקרא: הבנת משפטים ופסקאות כתובות במסמכים הקשורים לעבודה.

- טכנולוגיות -

  • Microsoft Word
  • Microsoft Outlook
  • Microsoft Excel
  • Adobe Systems Adobe Acrobat
  • A-T Solutions Easy Street Draw
  • Web browser software
  • Vertafore ImageRight
  • Swan River Software Estimiser Pro
  • Solera Audatex Estimating
  • NCH Software Express Invoice
  • Mitchell International Mitchell WorkCenter
  • Meridian Technologies SurePoint
  • Information Services Inc. CCC Pathways Appraisal Solution
  • Email software
  • Cost estimating software

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?